Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 17 de febrer de 2009

Tossa de Mar, Besalú, Pals i Peratallada etc. etc... - que voldria veure!

Aquesta llengua és difícil per a mi.
Vull aprendre-ho una mica, m'encanta.
He trobat algunes persones meravelloses, m'ensenyin.
Aquest és només el començament.
Els errors estranys es poden cometre amb un traductor...
Paciència, si us plau..
Esperi que algú em podria ajudar en anglès amb la gramàtica quan sé una mica més:-D

Fotos: serena_100, la meva amiga de Catalunya

Tossa de Mar



Tossa de Mar: las murallas, el faro, la Vila Vella...


Besalú



Besal�, en la comarca de La Garrotxa (Girona), una de las villas medievales m�s antiguas y bellas de Catalunya

Dos pobles bonics.



Pals y Peratallada, dos joyas medievales en la comarca catalana del Baix Empordà (Featured on 17/07/2006)

El permís s'ha concedit, no sóc una lladre :-D




Quan jo n'era petitet
Que festejava i presumia
Espardenya blanca al peu
i mocador a la falsia.

(Tornada) x 2
Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

I ara que sóc grandet
que m'he tirat a la mala vida
m'he anat a matar i robar
ofici de cada dia

(Tornada) x 2
Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

Vaig robar-ne un traginer
que venia de la fira
Vaig robar-li els diners
també la mostra que en duia

(Tornada) x 2
Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

I quan n'he tingut prou diners
he robat també una nina
L'he robada amb falsedat
Dient-li que m'hi casaria

(Tornada) x 2
Adéu clavell morenet
Adéu estrella del dia

I la justícia em va agafar
i en presó fosca em duia
La justícia em va agafar
i em farà pagar amb ma vida

4 comentaris:

Striper ha dit...

No triguis a tos aquest bonics llocs t'esperen.

Sergi M. Rovira ha dit...

Així m'agrada, lladre, amb bon sentit de l'humor!
:-D

Carme ha dit...

Merike, segur quen tots t'encantaran!

Sabies que la cançó que has posat de joan Manuel Serrat és una cançó tradicional catalana? De les que cantaven les àvies ...

merike ha dit...

Companys,

Espero que podria arribar a un poble.
Espero que podria viure en un poble tots els hiverns.
No ens en podem anar a cap poble, ens hem de quedar a la ciutat.

Sergi: És bonic que has comprès el meu l'acudit!

Carme: És bo saber que la cançó era una melodia vella. Comme je voudrais voir une petite ville sur la mer. Costa Brava. Un jour...

-7 C ara a Hèlsinki