Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 20 d’abril de 2008

9 morts finlandesos en un accident de bus a Benalmádena 19 d'abril, de 2008

Mozart - Lacrimosa





9 muertos en un accidente de bus en Benalmádena - www.elperiodicodearagon.com

Helsinki despierta conmocionada por el accidente de Málaga · ELPAÍS.com

El alcalde de Málaga lamenta el accidente en Benalmádena y muestra su condolencia con el pueblo finlandés

9 killed when bus carrying Finnish tourist crashes in Spain - washingtonpost.com



Laura Mikkola - Maurice Ravel: Pavane pour une infante défunte

4 comentaris:

Salvador ha dit...

Reb la meva solidaritat des d'Andorra

merike ha dit...

Gràcies, Salvador. Som realment bastant tristos sobre un accident com això. De fet me n'he d'anar aviat a l'estranger amb el mateix agent de viatges. Espero que la meva música que escollia sigui apropiada.

Blas Jesús Sánchez González ha dit...

Les carreteres espanyoles són assassines. Totes en obres, ara els hi dona per reduir l'amplad dels carrils, perquè corrin menys, i no són capaços de veure que si vé un boig correrà igualment i no l'importarà si hi ha més o menys risc de col·lisionar.

El meu condol per als familiars de les víctimes i les meves represàlies als conductors borratxos i a la Direcció Genernal de Trànsit.

merike ha dit...

Gràcies Blas, em sap greu sentir que no és contingut amb manera governamental espanyola de cuidar dels problemes de trànsit. Els accidents sempre passen. UE està intentant tenir més baix el nombre. Seria terrible ser la persona que era responsable del desastre.