Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 24 d’abril de 2008

lavabo d'homes, mural

Edge Designs és una companyia de cursa de completament dones que dissenya espai d'oficina d'interior. Tenien una oportunitat de fer un projecte d'oficina en Ciutat de Nova York.

El client admetia les dones d'aquesta empresa una mà lliure en tots els aspectes de disseny.

El client era una companyia que era també dirigida per tots els executius de dones.

Els homes mai no parlen, mai no es miren l'un a l'altre i mai no riuen gaire al lavabo. És un lloc seriós i silenciós...

El resultat: Però ara amb l'addició d'un mural a la paret, només diguem els homes
el lavabo és un lloc de riure i somriures.


9 comentaris:

Salvador ha dit...

Ha, ha, ha, Merike, això ho copiaré al meu blog

Ferran ha dit...

Vaig veure un reportatge on esnenyaven aquestes imatges. La veritat és que ho trobo molt original!

merike ha dit...

Hi guys! Un endavant e-mail que pensava divertint, molt temps des de tot em feia riure..

Carme ha dit...

Sí que és divertit. Una boa idea. Potser alguns se sentiran cohibits...

merike ha dit...

És possible!! Gràcies per al teu comentari, Carme. Tingues una setmana
bonica!

Musafir ha dit...

Quina idea més bona! Potser sí que deuria de ser un lloc més divertit els lavabos. Al menys, els homes faran un somriure cada volta que hi vagen, jeje.

Visite per primera volta el teu blog, però tornarem, :-)

Salutacions des d'Alacant!

merike ha dit...

musafir, gràcies per la visita! Benvingut al blog de la dona vella finlandesa!

Carles Casanovas ha dit...

Merike, l'altre dia comentavem les inscripcions als WC d'homes amb la meva familia. Jo m'en recordo d'un missatge devant d'un pixador a la Universitat, ara fa 50 anys, deia...Caga, pixa i fes pets, però no embrutis les parets...
El meu net és va fer un tip de riure!
El meu net, acaba de fer 4 anys, és l'època escatológica!

merike ha dit...

Carles Casanovas:
Has trobat un post del any 2008!!!
Quan jo tenia 8 anys vaig visitar amb els meus pares el búnquer del Hitler amb els meus pares. Al WC algú havia escrit a la paret: Aquí s'ha fet caca el Hitler. Va ser als anys 50, la guerra no estava molt lluny encara. La gent ha trobat aquest text divertit de totes maneres .. Bon cap de setmana!