Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 24 de maig de 2008

Música finesa - una cançó italiana

Probablement el millor cantant al món Olavi Virta canta en 1960 (Guarda Che Luna) "Hopeinen Kuu" - Lluna platejada


La lluna platejada està fent un pont al mar
Una nit com això no podria venir una altra vegada
L'espero el meu amor, en va
La lluna se'n va darrere un núvol, el mar és gris
Una ànsia respon a la veu del meu cor
Sé que la meva felicitat hagi quedat de manera tan sola
Un altre està mirant la lluna amb te ara
Un altre l'ha pres de mi
La lluna platejada està fent un pont al mar

La lluna platejada està fent un pont al mar
Una nit com això mai no vindrà una altra vegada
L'espero en va el meu amor
La lluna se'n va darrere un núvol, el mar és gris.
Mai no hi haurà una altra nit així, mai

Hopeinen kuu luo merelle siltaa,
Ei tulla koskaan voisi kai tällaista iltaa.
Odotan turhaan sinua, armain.
Kuu kulkee pilven taakse, taas on meri harmain.

Kaipaus vastaa sydämen ääneen,
Onneni tiedän mä nyt taas niin yksin jääneen.
Toinen nyt kuuta kanssas katsoo, toinen vienyt sinut lienyt.
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.

Hopeinen kuu luo merelle siltaa,
Ei saavu koskaan enää toista tällaista iltaa.
Odotan turhaan sinua, armain.
Kuu kulkee pilven taakse, taas on meri harmain.

Ei saavu koskaan tällaista iltaa...
Ei koskaan!

2 comentaris:

zel ha dit...

Preciosa música, Meriké, i preciosa tu a la foto nova, estás guapíssima!!! Petons!

merike ha dit...

Ah, la meva foto, la dona de 60 anys! Gràcies Zel!! Petonets! Bona nit! I felicitacions a Rússia per a la Competició de Cançó Eurovisió!