Els grans vaixells passen la nostra casa

dilluns, 16 de juny de 2008

De la nostra sèrie: Les memòries de la meva joventut

On se n'han anat tots els anys?

Es prohibia a aquesta cançó en la ràdio finlandesa! Em pregunto quants finlandesos entenien francès durant els anys 60!!

Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je T'aime... Moi Non Plus



M'encantava aquesta cançó, la melodia era bona per a un
cor romàntic jove.

Alain Barrière - Elle etait si jolie



La meva amica suïssa m'enviava aquesta cançó en una cinta magnetofònica..

Jacques Dutronc - Et moi, et moi, et moi



A vegades m'agradaria viure en el passat, lent i fàcil.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Ostres a Finlandia van prohibir aquesta canço..

Carles Casanovas ha dit...

Jo recordo una altre cançó d'en Barrière, Ma vie i per mi té unes
connotacions molt especials...
Michèlle. Joventut, temps màgic i
marevellós...

merike ha dit...

Si, Striper, ostres!!!

Carles! Ma vie per a tu:
YouTube - Alain Barriere - Ma vie

és el primer temps que tinc el entès! És molt bo, també!

Salvador ha dit...

700 millions de chinois.
Et Moi, et Moi, et Moi.

Era genial el Dutronc

A mi també Alain Barrière em porta uns grans records.

merike ha dit...

Hola Salvador! Comprava un LP de Barrière a París el 1966. Aquesta cançó era un d'ells. Dutronc m'agradava, també!
Estic esperant que escriurà alguna cosa simple de manera que el pugui
comentar:-) Bona nit, Andorra