Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 5 de juny de 2008

La meva foto publicava!!!!!!

La revista ha publicat la meva fotografia des de Lissabon!!!! Participàvem en el viatge organitzat per Askel Magazine. L'editor em demanava que enviés les meves fotos i han utilitzat un d'ells. La història explica aquest viatge de Lisboa dels lectors. La foto és des de jardí de Palau Queluz. Això és la primera vegada la meva foto s'ha publicat.....



L'altra foto és el grup, no per mi. L'home a la camisa blava és el meu marit.

Pot trobar Merike? Faci clic a la fotografia per a mida més gran.



El Palau National Queluz és un palau de 18è segle situat a la ciutat de Queluz, a Portugal prop de Lisboa. Estil en l'arquitectura rococó de barroc. El palau era la residència dels reis de Portugal i també se sobrenomena el portuguès Versailles.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Quina elegancia!!!!

Joan Usart ha dit...

Felicitats per la publicació de la fotografia
ja la tinc de fons de pantalla
Joan Usart

Carme ha dit...

Crec que estàs a la dreta de la foto, però encara que la faci gran, no la veig molt bé.

Felicitats per la foto publicada.

Carles Casanovas ha dit...

Merke, és ací on et van coronar
GRAN PRINCESA DE PORTUGAL, o Baronesa
de Cascais...És molt maco oi?...

merike ha dit...

Els dos Joans: Gràcies!!

Carme: a la dreta, si!!

Carles: hi ha tals palaus meravellosos a Portugal!!! Sóc la baronessa de Queluz, potser :-) I molt feliç!!!