Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 26 de juny de 2008

Un programa a la televisió : Los Serrano

Entrevista de Fran Perea en Televisió de Matí Finlandesa



A Finlàndia un serial espanyol s'ha tornat immensament popular. El veiem dues vegades un dia al matí programa i una repetició en la tarda. Ès Los Serrano. Encara que a Finlàndia no som tan lluny endavant com aquest vídeo.



Quan ho veia per primera vegada era sorprès pel ràpid parlar, com parlen de sexe tot el temps, un caos total a la casa. La família sencera que interfereix en els afers de l'altre, àvies, ties.. És tan diferent dels serials anglès que normalment miro.. I totalment diferent d'una família finlandesa (la mare, pare i 1 a 2 nens, definitivament vivint sense àvia a la mateixa casa). Se m'enganxa totalment i intento seguir-lo tots els matins a les 9.15 !!!



Faci'l a Catalunya alguna vegada mirar aquest canal 5 ????
Sembla que tingui Los Serrano a l'últim vespre.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Doncs a gaudir-lo!!!!

Carles Casanovas ha dit...

Jo no sabia ni tant sols que existia
aquesta sèrie. No m'agraden les series de TV, no m'agraden les series, el meu temps el gasto amb
el que m'ocupa i hem preocupa.
A la meva manera !!

merike ha dit...

Carles: Passaria el meu temps molt més en els blogs. I que fotografiï. Però ara me n'he d'anar i mirar TV amb el meu marit que està mirant el futbol Alemanya contra Espanya!!!!!
No se m'interessa. De no ser per pau en la família....

Jesús M. Tibau ha dit...

Aqueí ja fa molts anys que la fan, però em sembla que ja no està de moda

merike ha dit...

Jesús: Sóc feliç de veure't a casa meva! Mai has vist una pel·lícula feta en Finlàndia???