Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 15 de juliol de 2008

Els animals preciosos salvant el planeta però com sobre nosaltres?

Seré aviat aquí per aquesta nit. El meu propi poc
cabana.







Ens n'estem anant a la casa de camp de país ara, no ho podem fer anant amb bicicleta. Hem de portar fins i tot l'aigua que beu amb nosaltres com no hi ha cap pou. Però sempre estic salvant el planeta perquè no condueixo :-)))

El més carn mengem, el més vaques allà són gasos hivernacle que
produeixen.



Si podríem parar de menjar carn seria una ajuda enorme, simplement enorme! La carn que produeix és desastrosa al nostre planeta.



Allò de què marxem no solament produeix gasos hivernacle sinó que també pot mantenir desperts alguns de nosaltres de nit.


AIXÒ VAL SALVAR!!! ET VEU DEMÀ! La duració de dia avui són 18 hores, 5 minuts..

A trenc d'alba 04.24 al meu llac

23 comentaris:

Striper ha dit...

Ens estem catrgant el planeta a marxes forçades.

Jesús M. Tibau ha dit...

Uns videos divertits. Més val agafar-s'ho amb humor, tot i que són coses molt serioses on ens juguem el nostre futur

Carles Casanovas ha dit...

Marevellós el llac i la Dinah Washington i la Sara Vaughan...
És tant maco estar passat de moda,
jo no sé si els nostres fills ho
entenen. Tant me fa, jo hem sento,
sóc feliç !!!

Glennis ha dit...

I like the singing, its very nice. And your photos are always great! Glennis.

merike ha dit...

Striper i Jesús: Veia un molt bon documental en TV sobre com ja arribem de tard i com s'està fonent el gel al Nord i Pol Sud, potser també últim perquè les generacions futures sobrevisquin. I no prenem això seriosament?

merike ha dit...

Carles: El meu fill no escolta aquesta classe de música lenta gens. Però no puc viure sense això. Sóc tan romàntic! M'enamoro massa fàcilment. Hi ha una cançó anomenada allò, també... I Fall In Love Too Easily.. CLIC: YouTube - Frank SINATRA - I Fall In Love Too Easily

merike ha dit...

Glennis: How wonderful to find you here, not difficult to find where to write a comment even if it says so in Catalan!!! Welcome!!! My blog is so easy to read. Not so many words:-)

Musafir ha dit...

Precioses fotos, Merike.
Finlàndia és un país meravellós.
El sol de l'estiu, quina bellesa!!

Aquí, al sud càlid d'Europa, tenim un estiu estrany: pluja en juliol!!
És la primera vegada que plou a l'estiu... i no fa calor.

Salutacions!

Carles Casanovas ha dit...

Si Merike, som de una altre època.
Per cert abans d'ahir, vem menjar cargols de muntanya a la Patarrallada, es a dir sobre una
llauna de ferro i al foc de llenya.
Només hi faltava la musica d'en Sinatra...cantant un tema dels seus o
en Pol Ancka cantant Diana...sóc
vell.

Onset ha dit...

Jo sóc una mica pessimista i crec, moltes vegades, que la Terra no té salvació. S'està perdent davant dels nostres ulls i ningú fa res. Haurem d'esperar...

merike ha dit...

Musafir:
Feliç per la teva visita! Ha estat molt temps:-) El nostre estiu està fresc també. Però prou escalfa per anar nedant de la sauna. He estat tres vegades ja, directament des de la sauna, sense roba. És tal plaer. Només no prou foscor al vespre. En agost que això serà diferent i tantes estrelles al damunt del llac, l'univers sencer!

Carles:
M'ha fet tan feliç que el teu gust de música sigui a vegades similar al meu. Sempre penso en tu quan canvio la música en el meu blog, em pregunto si és bé per a tu. 

Onset:
Solia ser infeliç que com no tinc néts, ara penso sigui potser només bo.. Realment són en una pressa per fer alguna cosa, aquells que decideixen en aquest món.

Carme ha dit...

El llac preciosíssim! Els vídeos divertits.

Que passis molt bones vacances a l a teva casa d'estiu.

I mentre escolto la canço de Frank Sinatra del teu enllaç, confesso que també m'enamoro massa fàcilment.

merike ha dit...

Gràcies Carme! Crec que és molt fantàstic enamorar-se i el millor cosa és fer-ho de nou al meu propi marit!

Jaume Puig ha dit...

Acabo de descobrir el teu blog. Els finlandesos sou genials. Felicitats pel teu aprenentatge del català. Jo tinc molt bons records de l'estiu del 2005. El vaig passar a Finlandia. Però no vaig aprendre res de finès. :-(

merike ha dit...

Benvingut Jaume! Estava esperant aconseguir una resposta! Què fa a una altra gent que li faran, així s'ha escrit:-))). La meva escriptura se'n va molt lentament, també la lectura. Utilitzo un traductor.

Translendium SL - Barcelona

Mai no m'imaginava que em podria donar comentaris!!! M'agrada Catalunya, he estat moltes vegades a Barcelona i també he visitat Tarragona, Figueres i Púbol..
Anava a començar a estudiar des de llibres i un DVD excepte això m'ha pres completament. Ara m'assabento com un nen. Però en la meva edat és lent, també!! Has visitat Finlàndia! Sóc sempre molt feliç de sentir!

Traductor de finès per a tu:-)))

English-Finnish-English Machine Translation - Demo

Brisa de Amor ha dit...

Hola Merike!
que buenos videos, divertidos y educativos amiga!


besos gigantes desde Argentina a la bella finlandia!

p.D soy feliz con tener una aguja que me envio merike!

Brisa de Amor ha dit...

Hola Merike!!!
guardare el anillo de tu madre en un lugar especial! no sabia que era de ella, ahora quedara como un tesoro!

besos enormes amiga!

Brisa de Amor ha dit...

Precioso todo!

muy original toda la pagina!

i love it!

besos amiga!

Brisa de Amor ha dit...

Lo leo mejor en mi blog! si!!!!

viste mis dedos son mas pequeños y me lo puse y fotografie para que veas el anillo en mi mano!

Que sorpresa saber que yo pedia solo agujas de tejer y tengo un anillo de tu madre!

besos enormes amiga!
P;D: yo feliz con la aguja de crochet y ahora tengo este tesoro tuyo!

merike ha dit...

Era una buena idea de intercambiar poco regalos!!! Espero que puede ver las fotos en la tarjeta, hay 100 de ellos.

¡Abrazos de Helsinki!

Brisa de Amor ha dit...

Que la pases genial amiga!

difruta mucho y diviertete mas!

besos y nos vemos pronto!

muchas gracias por este intercambio maravilloso en el que me quedan 100 fotos de un pais divino!

Ferran ha dit...

Respecte a l'estat en què estem deixant el planeta... malgrat tot, vull ser optimista. Crec que milions de persones estem concienciades que cal tenir-ne cura, de la Terra, i que això tindrà un efecte positiu, més tard o més d'hora. Salut!

merike ha dit...

Ferran: Els problemes són que podem arribar també tard ja. Una vegada que el gel en Pol Nord s'està fonent completament per l'estiu ,no ens podem tornar posteriors. Serà també tard. Això passarà en 2030!!! Esperaré per bé.. Salut!