Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 17 d’agost de 2008

Festa de La Mercè

Sense entendre-ho jo mateix he reservat accidentalment per a nosaltres un viatge a Barcelona durant un festival gran!

Ens estem quedant al mateix hotel com el darrer any. És tan excel·lent. Tenen un esmorzar enorme!!! Només necessitem alguns tapas al vespre després d'allò..



Gràcies menta fresca per mostrar-me aquest lloc!

The website of Barcelona city

All Night Long - Lionel Richie



Gigantes!!!



Castellers!!!



Quines vacances seran. Millor que algun altre jo ha estat alguna vegada a, estic segura!!! Barcelona, aquí venim!!

11 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Vinga...si hem dius, quins dies estareu per ací, hem comprometo a
organitzar-vos una visita per llocs
emblemàtics de Catalunya i la seva
història. Menta fresca podràs per la feina, venir amb nosaltres?
Montserrat, Sant Benet de Bages, Poblet, Santes Creus, Ripoll, Monastir de Sant Pere de Rodes, Girona i el Call, Tarragona...

merike ha dit...

Hola Carles: No pensava que planejaria viatges. Només seria feliç de trobar-lo a Barcelona. Escrivia un correu electrònic a la teva adreça en el teu perfil de blog dimarts, el 16 d'agost. No tens el llegit? La meva també en el meu perfil. Podria continuar aquesta conversa amb mi a fora del blog. Necessito parlar en francès. És més simple per a mi. Si us plau!!

zel ha dit...

T'ho passaràs molt bé Meriké, és divertit, bonic i entranyable i Barcelona sempre sorprèsn!!!
Petons amiga!

zel ha dit...

T'ho passaràs molt bé, Meriké, és una festa divertida, bonica, sorprenent, i Barcelona sempre té racons amagat per descobrir. Disfruta reina! Petons.

Carles Casanovas ha dit...

Écutez moi mon amie , c'est pas pour moi un problème, parler et entendre la langue de le pais voisin...Quan j'etait jeune
j'avez une très, très bonne amie...
Elle s'apelait Michèlle. Malheuresement, elle est décede le
dernière année. J'ai m'en rapelle
tous les jours de cette amitié.Tous jours . Ça suffit, Menta fresca,?
Ça suffit Merike ?
J'ai parle français comme une vache
francaise, mais je ma fait comprendre, Pas probleme. Merike.

Carles Casanovas ha dit...

Merike el meu mail ha canviat, ara
és carlesdetiana&gmail.com
Perdona'm.

Jesús M. Tibau ha dit...

bona estada a barcelona

Cèlia ha dit...

Merike, i tant que has d'acceptar que el Carles us acompanyi, el seu francès és excel·lent! (ho he deduït i m'ha fet gràcia l'expressió de "vaca francesa"), i, Catalunya molt interessant perquè te la mostri tranquil·lament algú que se l'estima i que la coneix, és molt diferent el descobriment que en puguis fer com a turista!
Bona estada a Barcelona, una ciutat molt especial!

merike ha dit...

Graciès tots i totes!

Cèlia: Carles és massa generós! I no és el seu francès estic preocupat sobre excepte el meu propi!!!

maria mercè ha dit...

Merike,
encara que només sigui amb el seu marit,val la pena anar a aquest restaurant. Te molta solera a Barcelona i es menja el millor pa amb tomàquet del món! el pa se'l feien ells, crec que encara conserven aquesta tradició. El menjar és tipicament a base de peix i és molt recomanable deixarse aconsellar per la mestressa. Els hi recomano reservar amb anticipació si hi van i no haber esmorçat gaire aquell dia! deixo l'enllaç per si hi volen anar-hi

http://www.casaleopoldo.com/intro_eng.htm

http://w3.bcn.es/ab/asia/equipament/controller/0,2317,1653_71890_3,00.html?accio=fitxa_eq&idEquip=75990116754&tema=0040101012&llocInnovador=false

merike ha dit...

Gràcies una altra vegada! El peix és molt sa. Necessito que faci els meus cabells créixer.. Estic molt complagut que ens recomanes el teu restaurant favorit.