Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 22 d’agost de 2008

The Four Aces - cantaven sobre amor

Hi ha algunes grans pel·lícules romàntiques velles que m'encanten. Això és un d'ells.

La colina del adiós, El turó de l'adéu, és una pel·lícula de 1955 dirigida per Henry King i protagonitzada per William Holden i Jennifer Jones. El film explica la història d'un reporter americà que s'enamora d'una doctora euroasiàtica i de la seva lluita contra els prejudicis de les seves respectives famílies.



La cançó de tema, enregistrada pels The Four Aces, se n'anava a #1 a les cartes durant quatre setmanes el 1955 (enmig de l'era rock'n'roll - roca-i-rotlle?) i guanyava el Premi Oscar per a la Millor Cançó.

4 comentaris:

Striper ha dit...

A mi també m'agraden las antgas pelicules romantiques.

merike ha dit...

Però especialment gaudeixo de pel·lícules romàntiques velles...

Cèlia ha dit...

Jo vaig anar l'altre dia al cine amb la meva filla (això ja no passa gairebé mai) a veure Mamma mia!. Va ser encantador això d'anar mare i filla. Pare i fill van fer el mateix i ells van veure Wall.e.

http://www.disney.es/FilmesDisney/Wall-E/
http://www.imdb.com/title/tt0795421/

Vaig comprar crispetes i aigua i quina tarda!, m'encanta compartir estones amb la meva filla... és únic! I anar al cine ens agrada molt a les dues!

merike ha dit...

Cèlia: No me'n vaig al cinema gaire sovint. He estat amb el meu fill veure E.T. quan era petit! Miro pel·lícules a TV. No haver comprat gaires pel·lícules de DVD, per només donar als meus amics a l'estranger, el finès filma amb anglès subtitula. Ningú en vol un ??????