Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 13 d’agost de 2008

POTS ENDEVINAR QUIN HOTEL A BARCELONA????



Això era el meu hotel quan em quedava a BARCELONA durant la primavera 2007. Les fotos s'agafen del sostre de l'hotel.. Aquest hotel era meravellós. Me n'he d'anar allà una altra vegada aviat. Estic planejant un viatge. Però no sé si me n'aniria a BARCELONA o a sud de França. Pots endevinar quin hotel a Barcelona????




Aquesta estàtua era pròxima

BO KASPERS ORKESTER - JAZZ SUECA
OST - Dawsons Creek - Bo Kaspers Orkester



Svårt Att Säga Nej - Bo Kaspers Orkester

9 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Espero que si baixeu fins Barcelona,
ens avisis amb temps suficient i
conèixer-vos personalment. Seria un
gran honor fer-vos de guia per la
meva i vostre Barcelona estimada.
Com pots imaginar-te, no sé exactament quin Hotel és .M'imagino
que potser és L'Hotel Colon...?
L'estàtua, és la del meu rei preferit
en Ramon Berenguer III -El Gran Compte de Barcelona, en el meu entendre el fundador de la Catalunya actual (1082 - 1131) És
un home excepcional per a totes
les èpoques. Va ser un rei just i
bo. Va aprendre de l'experiència i
va governar amb justícia i bonhomia.
Sota el seu regnat,per primera vegada es va emprar el català en
un document oficial a Carcassona.
Una història impressionant i quasi
be sempre sens utilitzar la violència...
Quan vinguis, ja t'ho explicaré.
Sobre tot avisam amb temps !!!

merike ha dit...

Carles: Gràcies molt! Però quina llengua podríem parlar? No parlo català. És només el traductor. No puc portar un ordinador amb mi:-)))
L'hotel no és el Còlon. Però he estat allà abans. M'he quedat 2 x 2 setmanes allà fa alguns anys.

Carles Casanovas ha dit...

Jo parlo francès, espanyol, i entenc el gallec, portuguès i el italià.
El català és la meva llengua i jo
penso que si vens o veniu fins a Barcelona, seria un pecat molt gros
el no veurens les cares.

Cèlia ha dit...

Jo tampoc sé quin hotel pot ser però Barcelona és especial, m'encanta i l'estimo!
Si passes per aquí, un racó de Transparència on agraeixo els regals que emf eu:
http://felicitacionsimusicacaelius.blogspot.com/
hi tens un regalet d'estiu per agrair el teu vídeo de Cliff Richard.
Un petó mediterrani!

Carme ha dit...

Jo tampoc endevino quin hotel és. És que no m'hi fixo gaire amb els hotels de Barcelona. Però si que hauries d'avisar. Crec que podríem parlar francès... he llegit al teu blog o en algun lloc que parles francès. En Carles també i jo també. No?

Ferran ha dit...

Ostres, doncs jo no en tinc ni idea, de quin hotel es tracta. Encara sóc capaç de reconèixer la Via Laietana, malgrat viure a la distància, però del nom de l'hotel... Ens el diràs, oi? :-))

merike ha dit...

Amics i amiges,

Feia un post per a tothom que ha estat prou amable per enviar-me comentaris!!!

Més ajuda al meu post nou!
L'hotel és en la Via Laietana, sí.

Carles i Carme:
Merci beaucoup! Je ne parle pas tellement bien le français mais je le peux écrire sans un traducteur:-) Une idée impossible était d'essayer de faire le même chose comme ici en français! Ils ne tolèrent pas d'erreurs en France!

Violette ha dit...

Es l'Hotel Suizo?
Petons des de Belgrad!!!!

merike ha dit...

Hola Violette,

petons a Belgrad! El meu hotel no és l'Suizo, les fotos tot es fan del sostre del meu hotel davant a l'Suizo:-)