Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 8 d’agost de 2008

Quina benedicció




Una persona escrivia al meu post previ un comentari:"Quina Benedicció!
Suprimia el comentari. Mirava en StatCounter i la persona tenia aquesta identitat:

8 Aug 11:48:11 Safari 1.2 1280x1024

Paris Ile-de-france France
AMontpellier-158-1-120-189.w90-41.abo.wanadoo.fr (90.41.247.189) [Edit Label]


És bo que la gent no pugui veure el meu altre blog?

Sap qui és aquesta persona francesa? La persona m'ha estat llegint molt. En l'altre blog (en anglès) el nom que utilitzava per comentar era Eliott. En aquest blog feia comentaris sobre el mateix nom com què havia de dir a me: quinabenedicció.

ONNEN MAA - LAND OF HAPPINESS: KLEZMER MUSIC IS VERY VIVID



Kenny Rogers: Coward of the county

Bona cap de setmana!

.

8 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Pot ser que sigui un Sant i en sigui
molt modest de ser-ho...

merike ha dit...

Carles, aquesta persona diu que és una benedicció que tingui un problema amb Blogger. A aquesta persona no li agradem jo o el fet que escrigui mal català? Si porto el mateix problema en AQUEST blog no podem parlar l'un amb
l'altre ja!

Eliott ha dit...

:))

merike ha dit...

Hi Eliott! I am glad that you
a) have got a good sense of humour
b) has trobat el meu blog en "català", benvinguda!

Eliott ha dit...

I don't speak catalan. I know only a few sentences: quina benediccio (a favorite of my girl friend who is from Barcelona), estic content and a few other things. I still have a lot to learn :))!

merike ha dit...

eliott: well, where are you from, then? You don't have a blog?

moi ha dit...

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=131599068

merike ha dit...

moi eliott!