Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 27 de setembre de 2008

La carta de VISA era en el bon ús en Barcelona..

El meu marit preciós em comprava un parell nou d'arracades com he trencat els vells un de fa 20 anys.. El venedor també em donava un braçalet fet de perles com a regal. Deia "Que això fa boniques totes les dones!!!. Desafortunadament no jo, contestava:-)













També comprem sabates totes les vegades que visitem la ciutat.
Tot costa un 50% dels preus a Hèlsinki:-)
.

7 comentaris:

Ferran ha dit...

Doncs com deu ser Hèlsinki de car!
A Berlin moltes coses costen un 50% menys que a Barcelona :-(
Bentornada!

merike ha dit...

Hola Ferran! Com pot veure sempre estic exagerant. Però la botiga d'or diu: Vendes d'un 50%!!!
Salut!

Cèlia ha dit...

Ben tornada ( i refredada!) a casa! Com ha anat per Barcelona? Espero que t'haguem acollit bé els catalans!

Striper ha dit...

Mira marxeu ben guapos de Barna.

Carles Casanovas ha dit...

Jo també estic de rebaixes.LA MEVA DONA em dona regalat !!!

Carme ha dit...

Sabates noves! Divertide s les fotos!

merike ha dit...

Célia: gràcies! El meu viatge era un èxit meravellós!

Striper: tu també exageris molt:-D

Carles: Pagaré l'import total de tu, el meu Carles estimat amb el cor d'or!!!!!!

Carme: Les sabates noves sempre em fan problemes al principi. Havia de comprar una mica d'ajut ràpid des del farmacist.. M'agraden les arracades més!!!