Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 26 d’octubre de 2008

Niko i un mem des de Cèlia:

Escrivia sobre aquesta pel·lícula fa una mica de temps:

FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: Després de demà: l'estrena d'una pel.licula finlandesa

Doble victòria va arribar el cinema són recompensats amb dos 15 000 euros commemorativa premi. La mateixa pel · lícula va arribar per primera vegada, tant el cap de premis.

Cinekid festival de cinema premia cada any a les millors pel · lícules per a nens. El festival es va celebrar avui en Països Baixos.

Kulttuuri | YLE Uutiset | yle.fi



***********




Un mem des de Cèlia: TRANSPARÈNCIA: UN LLIBRE, UN DESIG...:


1. Agafa el llibre més proper que tinguis, obre la pàgina 18 i transcriu la quarta línia.

Joan Margarit: BARCELONA, AMOR FINAL

La pàgina 18 és buita.

La pàgina 17, la quarta línia:
"dintre. La ciutat prova que la superfície és la manifes-"

La pàgina 19: "I tu et busques en ell per reconèixer"

Gràcies pel llibre, Carme i Carles!



2.-Explicar l’últim que he vist a la TV:

Avui ho vist un documentari sobre en Tauno Palo, el numero 1 actor en Finlàndia, nascut l'an 1908. TAUNO PALO, 100 anys.

Tauno Palo - Silmät Armaat Sinisenharmaat - els ulls blaus i grisos que m'encanten



3.- Quins projectes tens entre mans?

aprendre el català,

trobar un home que talarà alguns arbres a la casa de camp d'estiu (promeses, promeses) Els bedolls són molt vells i fallaran en la meva casa.



4.-Quin material t’agradaria provar? - No entenc la qüestió, potser.

Per aconseguir una senyora de neteja en la meva casa

Per viure tots els meus hiverns pel Mediterrani




Haig de donar això envia. Qualsevol allí que agrada per contestar, si us plau vingut endavant. El primer 3 l'aconseguirà!!!

1 ............................

2 ............................

3 ............................

Doni'l un provar! Era difícil per a mi..



.

12 comentaris:

Striper ha dit...

bon meme noia, bona setmana..

Carme ha dit...

Bones respostes, Merike!

merike ha dit...

Gràcies Carme!!! Em pregunto si hauria de llegir per LA Eila
Hiltunen en el títol del meu blog???
Petonets!

merike ha dit...

striper: bona setmana nova!

Salvador ha dit...

Al títol del blog has de posar:

Monument a Sibelius per Eila Hiltunen

merike ha dit...

Gràcies Salvador (quin nom tan gran has aconseguit!), sempre salvant-me!

Salvador ha dit...

Com és Salvador en finès?

merike ha dit...

Salvador: The Saviour és Vapahtaja com Jésus Cristo i pelastaja també, to save = pelastaa,
vapahtaa (Bible)

Laura ha dit...

Molt bé, Merike! M'ha agradat el teu mem, a veure si jo m'espavilo i publico el meu! Petonets.

merike ha dit...

Laura: Si el prens, publicaré el teu nom i el teu blog sobre el meu blog com a numero 1. Abraçades!

Cèlia ha dit...

T'ha sortit rodonet, una expressió que vol dir, molt bé, amb cap i cua! Sempre tens coses interessants per explicar! I espero que aconsegueixis el que desitges! Un petó!

merike ha dit...

Cèlia: No era fàcil escriure:-) Abraçades!