Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 21 d’octubre de 2008

Pel.licula STAR WRECK: IN THE PIRKINNING

Aquesta és la pel · lícula de llarga durada. Star Wreck: In the Pirkinning és una paròdia de Star Trek realitzats a Finlàndia i publicat en línia 2005.




La pel · lícula està subtitulada en àrab, anglès, finès, francès, alemany, portuguès, rus, castellà i suec.

Al principi: comenci la pel·lícula. Feu clic al petit triangle vermell a la cantonada inferior dreta per activar els subtítols d'encès / apagat per seleccionar l'idioma. El pot mirar en ple dimensionar.

6 comentaris:

Cèlia ha dit...

La pel·lícula original m'encantava, i m'ho he passat molt bé veient la sèrie, ara, està molt bé que s'hagi fet una paròdia, que no he pogut veure, no m'ha funcionat!

merike ha dit...

cèlia: Molt bo que no costa diners..

intenta de nou!

tina ha dit...

Hola, Merike,
He trobat una cosa que potser t'agradarà. Hi ha un lector de blogs en català. Mira al bloc d'un amic meu, el link està en el meu i es diu 'Des de la boira'.
Espero que t'agradi i et pugui ser útil.

merike ha dit...

Tina: Gràcies, me n'aniré i ho veuré!

Striper ha dit...

M'agrada aquesta peli!!!

merike ha dit...

striper: "peli" en finès = joc:-) M'agrades tu.