Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 22 de novembre de 2008

Meren katedraali

És això la catedral??? Algú intentava robar-me quan entrava aquesta catedral el 2007. Havia obert la meva bossa però me n'adonava dins temps;-)




Avui ens n'anàvem a Stockmann ( com El Corte Inglès..)
La seva llibreria, la Llibreria Acadèmica, a la dreta, arquitecte Alvar Aalto,
tenia el llibre nou Catedral del mar, traduït a llengua finlandesa.
L'autor era allà ahir ser entrevistat.
Hi he llegit a la xarxa. Ara tinc una còpia.
Llegiré això amb gran entusiasme!!!!



Les primeres pàgines ja semblen meravelloses!!

11 comentaris:

Carme ha dit...

Sí, aquesta és la Catedral del Mar. Com tu ja saps a Barcelona en diem Santa Maria del Mar. I la catedral és l'altra.

Encara tinc pendent de llegir aquesta novel·la.

Carles Casanovas ha dit...

El dilluns aniré a buscar-te un
llibre de Na Lola Anglada i Sarriera,
escriptora i pintora i filla adoptiva de Tiana.
Si no em dius el contrari te l'enviaré a l'adreça que vas posar
en el sobre de Mika Valtari.

merike ha dit...

Carme: Tindrem una competició que el llegirà més aviat!!!

Gràcies Carles! No estaré en desacord! Estic esperant el llibre amb gran interès!!!

Striper ha dit...

a mi aquesta novela em va agrada molt.

merike ha dit...

striper: a mi - em va... En tinc molt per assabentar-me de la gramàtica!!

Nuria (fenix) ha dit...

Merike,jo també el tinc per llegir.
ês un pecat... m'el van regalar el més de juny,per el meu cumpleanys.
Carme,potser si que tindrem de posar-nos a la feina .
Santa Maria del Mar..hi heu anat per oir un concert ? maravellos.
bona nit Merike.

Ferran ha dit...

"L'església del mar" em va encantar !
Hi vaig estar enganxat mentre el llegia. Era a la feina i només pensava a poder sortir, per anar a casa i seguir llegint les aventures de l'Arnau i companyia. Quin llibre més fantàstic.
Merike ( i resta ), us agradarà, segur !

Salvador ha dit...

A mi també m'ha agradat molt aquest llibre.

merike ha dit...

Salvador: Era bo saber.
Tu agradaries llegir un llibre finlandès?
Enviaré un per a tu, enviar-me la teva adreça.
I la llengua que desitja.
Anglès, francès, espanyol - aquests puc fàcilment comprar des de la
Llibreria Acadèmica, Stockmann:-)
Petonets!

- assumpta - ha dit...

"L'esglèsia del Mar". Crec que t'agradarà i molt! a mí no em va decebre gens. Prent-ho amb una mica de calma. Ja ens diràs que t'ha semblat !

merike ha dit...

Nuria, Ferran, Assumpta:

Sóc segura que m'encantarà el llibre.
És dens!!! Afortunat jo, aprenia a llegir ja l'edat de 3 !!!
Llegeixo primer el Ratolí Mickey ..