Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 6 de novembre de 2008

Un de les meves pel·lícules favorites

..amb la meva música favorita

Els germans Baker, Jack i Frank, formen un duet de pianistes, "Els fabulosos Baker Boys". Les seves actuacions havien tingut força èxit, però ara tenen dificultats per aconseguir que els contractin. Per sortir-se'n contracten una cantant, Susie Diamond, amb la qual aconsegueixen triomfar.
Jack, que aspira a ser un músic de veritat, se sent captivat per Susie, fins que esdevenen amants. Entre els dos germans es crearà una tensió que anirà en augment i posarà en perill el futur dels Baker Boys

MORE THAN YOU KNOW



TEN CENTS A DANCE



MAKIN' WHOOPEE



FEELINGS




Globus d'Or a la millor actriu dramàtica en 1990 : Michelle Pfeiffer a Els fabulosos Baker Boys.

11 comentaris:

Ferran ha dit...

"Els fabulosos Baker Boys", una pel·lícula que molt possiblement m'hauria agradat, però que mai no he arribat a veure...

merike ha dit...

Ferran: Quina vergonya!!! Pot ser comprat aquí: Amazon.com: The Fabulous Baker Boys: Jeff Bridges, Michelle Pfeiffer, Beau Bridges, Ellie Raab, Xander Berkeley, Dakin Matthews, Ken Lerner, Albert Hall, Terri Treas, Gregory Itzin,

Carme ha dit...

Doncs, Merike, Quina vergonya, que jo tampoc l'he vista!

merike ha dit...

Carme: I no t'agrada la música?

Deric ha dit...

mai he aconseguit veure-la

merike ha dit...

deric: Quina llàstima! Un correu incorrecte de mi avui!

Nuria (fenix) ha dit...

Jo si que le vista i dos cops.
La musica és fantastica i la pfeiffer está guapissima.
Gracies per la musica i per fer-nos
recordar.
bona nit .....aqui ja comença a fer un fred .i aqui com anem ?
una abraçada Nuria

merike ha dit...

Nuria: Bo, l'has vist! Tinc la temperatura d'Helsinki en el meu blog. Fred:-)

Striper ha dit...

Sembla una bona pelicula, i la cantant molt guapa.

Salvador ha dit...

Makin' Whoopee, meravellosa Michelle Pfeiffer

merike ha dit...

striper: Tinc un bon gust en pel·lícules:-)

salvador: És la meva idea d'una dona atractiva..