Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 19 de novembre de 2008

UNA CANÇÓ FOLKLÒRICA FINLANDESA QUE INSPIRA EN YOUTUBE

LA POLCA D'IEVA!



L'ORIGINAL DE POLCA D'IEVA AMB LOITUMA - 3 MILIONS DE VISTES DES DEL 30 D'ABRIL, DE 2006!



Ia tsu-tsa, parivikkai vailan,
Tikkai villan titstandum!
L'laa dipi depi della ruppathi rupiran,
Kuriikan kukkaja kirikango!

Hra-tsa-tsa, ia ripi-dapi dilla
Barits tad dillan deh lando.
Aba rippadta parip parii
Ba ribi, ribi, ribiriz den teahlando.

Ia barillaz dillan deiallou,
Ara va reve-reve revydyv dyvjavuo:
Bariz dah l'llavz dei lando,
Dabaoke dagae dagae due due dei ia do.

http://myspace.com/miljahh



LEEKSPIN DOT COM

YouTube - Ceyda Feat. Loituma - Ievan Polkka

versió de guitarres



Hanne i Mari cantant Ievan Polkka a Suomenlinna, Hèlsinki



Triï, el teu favorit aquí, tantes variacions (1200...) sobre tantes pàgines....

YouTube - emeti's

12 comentaris:

Striper ha dit...

M'agrada el floklore gaudeixo molt.

merike ha dit...

Striper: Sí, em recordo que t' agrades, això és per què envio!!

Nuria (fenix) ha dit...

Hola Merike!! Bon dia.
Molt bonic el vídeo i la música .
M'agradat tant que la he posat ,per compartir, en un blog d'uns amics.
Espero que no et sapigue greu aquesta llibertat.
Petonets i gràcies per compartir tantes coses .
Nuria .

Té la mà Maria - Reus ha dit...

a molt bona canço, ja fa temps la vaig posar al meu blog

petons

Violette ha dit...

La meva preferida :

http://ahom.ru/rabota/tuma.swf

Petons cançoners!!!

merike ha dit...

És bo, Nuria!!!
M'agrada.
Gràcies!!
Espero que obriras el teu blog aviat :-)

Té..., és la meva segona vegada, també.
La primera vegada l'abril.
Només un comentari llavors :-) Gràcies molt per a la visita, se m'honra.
Em sap greu que escrigui tals paraulotes amb màquina/traductor.


Hola Violette, has entès la meva idea!
Una gran elecció!
Gràcies!!!

Carles Casanovas ha dit...

Aquí les temperatures també han baixat, la nit passada a Tiana,
hem estat quasi a oºC. Aixó per a nosaltres a ran de mar és molt baix.
Si surts de casa, ves en comte amb
les relliscades !!

merike ha dit...

Carles: Puc comprar un abric de pell nou. El vell és des de l'any 1982..

Cèlia ha dit...

Aquesta polca és preciosa! i em sona molt! On l'he escoltada abans? M'encanten les músiques amb aquest ritme, i les polques de tots els països!

romanidemata ha dit...

hola Merike, últimament no estic gaire garlaire, t'agraeixo les teves visites... jo entro sovint però no deixo comentaris, perquè no sé què dir.

per cert 1001 l'altre teu jo al bloc de fotos també el visito.

salut

Deric ha dit...

és curiosa la música de cada país: tan igual i tan diferent

merike ha dit...

cèlia: m'encanta la polca també!

romanidemata: gràcies!!! Se'm plau si escrius a mi!

deric: la música no té cap frontera!!