20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dilluns, 8 de desembre de 2008

Ahir



Quin dia tan meravellós era. Força no m'he recuperat encara...

Al principi un bufet de dinar en un restaurant bonic al costat de la Badia Töölö.

Llavors el concert del Manhattan Transfer que he vist fa molt temps en viu i aquell temps, també, al Sala Finlàndia.



Han fet un àlbum nou de cançons de Nadal i han realitzat aquestes dues cançons precioses que no eren completament ni tan sols conegudes per mi, cançons des dels anys 40 per exemple. I llavors els vells colpeix com Java Jive, The Boy From New York City, Birdland, Operator..





L'audiència els estimava, i tenien una banda gran amb violins i violoncels, un plaer genuí per sentir aquesta gran actuació.

7 comentaris:

Carme ha dit...

Vaig a escoltar les teves músiques, merike, mentre em poso al dia de la feina dels blogs. M'alegro molt que hagis tingut un bon dia ahir. Jo també he tingut un bon cap de setmana.

merike ha dit...

Té un bon dimarts, Carme! Tindré la meva lliçó de llengua catalana amb Anna Maria! En Skype a la tarda! Sóc feliç!

Nuria (fenix) ha dit...

Quina música més bonica ,Merike .
Un cap de setmana llarg per nosaltres i veig que per vosaltres també.
M'agradat molt llegir aquestes paraules teves :Soc feliç !!
Gaudeix dels moments presents !!.
una forta abraçada
Nuria.

rebaixes ha dit...

Saber que a tanta distància de nosaltres hi ha una persona que escriu i parla amb nostre idioma és meravellós / Heu passat uns bons dies, nosaltres no ens podem queixar, avui ens plou i la boira la tenim per aquí.A seguir / bona música me l'he copiat. Vull escoltar-la amb tranquilitat. Anton.

Ferran ha dit...

Els Manhattan Transfer van lligats a la meva joventut. Quins records, escoltar-los!

Txarli ha dit...

Gràcies per la bona música Merike!

Cèlia ha dit...

Manhattan Transfer? Si jo era petita quan sortien per la TV! Quins records! Bon dia avui també!