Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 4 de desembre de 2008

blog del dia 3cat24.cat

Per a la dona valenta que m'ha recomanat!



Merike en diu molt molts gràcies a la Olga! Bloc des del Pirineu

"BLOG DEL DIA?" 04.12.2008 Cada dia, un blog en català! Entra-hi! No entenia que la pàgina canviï però el nom és allà:-)

Desembre de 2008

01 La lectora corrent, de Mercè Piqueras
02 La Instantània, d'Anna Lorita
03 Bloc des del Pirineu, d'Olga Cuevas i Melis
04 Finès entre tots i totes, de Merike
05 Reculls digitals, troballes i altres coses, de Josep Antoni Martínez etc. etc...

Blog català, quin honor! No tinc paraules!

15 comentaris:

Cèlia ha dit...

Felicitats Merike, és que els catalans t'estimem molt!

Un petó

Nuria (fenix) ha dit...

Hola Merike : feliçitats .
una abraçada Nuria

- assumpta - ha dit...

Moltísssssssimes Felicitattttsss!!!
I així potser hi haurà molta més gent que et pugui conèixer !!!
T'ho mereixes !
Un petonet !

merike ha dit...

cèlia, nuria, assumpta:

Sóc molt feliç que Olga hagi pensat en mi. Com encoratjament a una dona vella.

No recomanaré ningú. No tinc el coneixement.
Però això està escalfant el meu cor i passava un dia quan no era gaire feliç, tan ara sóc feliç!!!

Striper ha dit...

Encara que ultimament no pasis gaire per casa jo també t'apreció molt.

Deric ha dit...

quin ram més bonic!

Ferran ha dit...

Enhorabona, blocàire catalano-finlandesa! :-)

Olga ha dit...

Merike, et mereixes un reconeixement, i no per l'edat, si no per l'esforç.
Continua postejant coses del teu pais que a mi particularment, m'agrada molt.

Carme ha dit...

Felicitats, merike!

Estic contenta.

Però... no t'he dit mai que NO ets una dona vella?

merike ha dit...

Striper, Deric, Ferran, Olga, Carme:

He tingut ara els meus 15 minuts de fama!

Gràcies! Retorno a la meva puerilitat normal...

I també donaria les gràcies a Issa i a -mar- de blocdefotos.cat blocdefotos per ajudar-me amb la meva llengua catalana. Sóc molt feliç. Quina llengua tan bonica estic assassinant!

Txarli ha dit...

Moltes felicitats, Merike! Un reconeixement al teu esforç que tots els catalano-parlants valorem moltíssim.

Nuria (fenix) ha dit...

Yksi kattaa Merike, ja erittäin
hyvä páivá.

Que és aixó de que ets una dona vella ? Mes aviat serà una dona Bella.
Petons Nuria.

merike ha dit...

Gràcies, Nuria!!!
Has dit:
Un d'ells cobreix la Merike, i un molt bon dia.
No es façil amb un traductor:-)
Vull aprendre parlar, i ara sóc sens.

una abraçada i bona cap de setmana!!!

zel ha dit...

Enhorabona, t'ho mereixes!!!


Petons, ningú s'esforça com tu!

merike ha dit...

Zel; senties els últims desenvolupaments a Cotlliure llavors :-)