Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 3 de desembre de 2008

El nostre aspirador ha d'esperar!!!




Aquí ve la meva amiga Issa, des del blocdefotos.cat,
la dona amb molts talents.

És una cooperació catalana-finlandesa:-)

Fotos: Merike
Text: Issa



ENTRE SOMNIS



Entre somnis, quan la boira de morfeo encara m'abraça puc veure dibuixant-se enfront de mi les línies de la teva silueta, fonent el gel del meu cor, retirant la neu davant del teu pas, fent d'un paisatge d'hivern un paradís d'amor!

TAN JUNTS, TAN LLUNY!



Tan junts, tan prop que gairebé puc escoltar la teva respiració i encara i així estàs tan lluny!
Tant de fred ens ha inundat que entre nosaltres només el gel ens ha quedat, instal·lant-se l'hivern en els nostres cors.
Tant vam callar en aquells dies que del nostre cel ha nevat gotes de silenci que humitegen els nostres rostres.

8 comentaris:

Carme ha dit...

Sempre és miloor una amiga que un aspirador! has fet una bona tria. I els aspiradors saben esperar molt! I no es queixen.

Carles Casanovas ha dit...

La Carme te raó, però de mi no us
podeu queixar, vaig arribar a l'hora!
Jo també prefereixo dues amigues.

Cèlia ha dit...

Feu un bon tàndem! us ha quedat preciós! I l'amistat és primordial!

Nuria (fenix) ha dit...

Molt i molt macas les fotos,i les paraules escrites.
"No hi ha res que esperi tant com la feina".Ès una dita catalana ,Merike.
Tant lluny i Tant propera.
Una abraçada Nuria

Asimetrich ha dit...

Quin plaer descobrir un blog en el moment que publica paraules i imatges tan maques. Molta sort i una abraçada!

- assumpta - ha dit...

Boniques fotos i paraules ! encara que mil vegades millor és aquesta amistad i l'aspirador ... doncs que esperi el seu torn !!!

Deric ha dit...

i jo em queixo del fred que fa aquí!

Richard ha dit...

Merike, graciès per visitar la meva "Caravana de recuerdos" abans d'ahir. T'he escrit una resposta allargada al teu propi comentari. M'agraden les fotos aquí, pero tinc una questió "off-topic": pots recomanar-me un novellista finès per l'any que vi? En traducció, naturalment! Graciès. Adèu!