Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 1 de gener de 2009

No vull anar-me'n a Maurici



Els meus amics van totes les primaveres durant 3 setmanes a aquesta illa tropical al mig de l'oceà. La meva illa favorita és Madeira. Però Madeira és lluny, una mica més proper puc trobar una illa que és adorable, aquest que pertany a Itàlia:

Sicília.

El meu lloc favorit (l'únic que he visitat!:-D) és Taormina. És famosa al voltant del món per a la seva bellesa.


ETNA, El volcà



El cantant britànic Mick Hucknall - SIMPLY RED - ha donat un concert al teatre d'amphi romà. He comprat el DVD. Ple de la seva música meravellosa. I Mick parla italià en això, també. Per a l'audiència.



Quan ens n'anàvem a un restaurant hi havia parets plenes de fotos de celebritats. Tots ells eren dins fotografiat en aquest restaurant petit. També en Mick Hucknall.




9 comentaris:

Ferran ha dit...

Genials les fotos, Merike. I, per cert, en el que portem d'any, ja ets la segona persona a qui sento parlar (o llegir) de Sicília :-)

Salut.

merike ha dit...

I el prumer ets tu???

Striper ha dit...

Estas feta tota una viatgera!!!

merike ha dit...

Striper, Feia el meu primer viatge a l'estranger el 1956.
El meu pare ens conduïa al voltant d'Europa Central.
Fins on Suïssa.
Sobre les Muntanyes.
Des que aconsegueixo la febre de viatge.
... cantes molt bé:-)

novesflors ha dit...

És cert, boniques fotos. Sembla un bon viatge.

zel ha dit...

Jo sí, aniria a Maurici, a Madeira, a Sicília, a qualsevol lloc on no fer res, res de res...

Bon any, estimada Meriké! Petons grossos!

Salvador ha dit...

Veig que en aquest moment a Helsinki esteu a -13ºC. A Maurici segur que no fa tant fred

Carles Casanovas ha dit...

Jo he arribat a un lloc, on la felicitat és absoluta, a casa meva, al costat dels meus, prop
de tu i tots els blogaires que aprecio.
Que 2009 sigui un any, on els polítics posin seny a les seves accions.

merike ha dit...

Novesflors: any 2004

Zel: Desitjo podria anar a Cotlliure.. Pots anar, no puc anar:-))))) Dificil.

Salvador: -8 C avui.. Cap de neu. Molt bo. M'agrada!!!

Carles: És bo de ser viu!!!