Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 21 de gener de 2009

President número 44

Welcome to the White House

Obama entra a la Casa Blanca


Inauguració presidencial mostrada la primera vegada vivament en la Internet. Les emissions en línia atreien audiència massiva al voltant del món.

Obama jurat en 44è president 20 gener 2009



Mary J. Blige cantava davant d'una multitud de centenars de milers al "We Are One (Nosaltres Són Un)" Concert d'Inauguració al Lincoln Memorial a Washington D.C.




Pete Seeger & Bruce Springsteen "This Land is Your Land"



un dia important per recordar-se'n i veure què segueix al món

8 comentaris:

Striper ha dit...

Que tingui molta sort!!!!

Carme ha dit...

A vegades em falta temps per veure tots els vídeos, però m'ha encantat veure Pete Seeger i Bruce

merike ha dit...

Hola Carme, per a mi és difícil de llegir molt molt de temps als texts i fins i tot més difícil escriure'ls. Però ja puc escriure sense el traductor, especialment en correu electrònic. Molt oracions simples. Tinc un professor meravellós a Ullastrell. I un altre a Finlàndia, una dona que venia de Barcelona per viure aquí. La vida és bonica!

Miquel ha dit...

Ufff ¡¡¡ ja estig una mica cansat de aquest Obama i es el primer dia...¡¡¡¡ Salut

merike ha dit...

Hola Miquel, així no poses la teva confiança en ell:-D

Miquel ha dit...

No.....no es posible. D´entrada jo no se escriure be el catala, de surtida et puc dir que no me en fio. Sempre mirará be per el seu pais ( llogic ), pero el meu, no es el seu.. Salut, Merike i gracies per aproximarte al meu recó. Soc barcelones, pero la meva cultura es internacional..Algún dia en parlarem de aixó...salut , molta salut...

Blas Jesús Sánchez González ha dit...

Molt encertada la darrera frase del seu jurament: amb l'ajuda de Déu, que tal com està la situació econòmica mundial em sembla que Déu l'ha d'ajudar molt.

merike ha dit...

Blas: sí naturalment i què si no existeix?