Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 25 de febrer de 2009

Fa un any!!!! Comprava llibres per aprendre català

Començava a escriure aquest blog fa un any, 2 de febrer. Abans d'això tenia uns altres blogs que suprimia.

Però el començament oficial de la meva llengua catalana era probablement el 25 de febrer?

Quan comprava els primers llibres:

FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: Hola! Bon dia! Què tal? Sóc de Finlàndia!!! Visc a Helsinki!!!

Si només jo tenia temps de llegir-los...

Estic massa ocupat amb Traductors i amb llegir altres blogs...

ALBA



Gerry and the Pacemakers - Don't Let the Sun Catch You Crying! ("No deixis que el sol et trobi plorant")

M'encanta, m'agrada... i encara em fa plorar

13 comentaris:

Striper ha dit...

Ho recordo i potser vaig ser dels primers en comentarte.

merike ha dit...

Sí, és vertat!
En tenia alguns altres en el meu blog anglès. Però el parava d'escriure gradualment quan vostè catalans escriuen comentaris aquí:-) Gràcies molt!

Assumpta ha dit...

Un any!! I ho fas molt bé!! :-))

"Don't Let the Sun Catch You Crying!" jo ho traduiria per "No deixis que el sol et trobi plorant"

merike ha dit...

Assumpta:
Gràcies, molt bo, provava amb unes quantes llengües però els translaters no treballaven.
Necessito una mestra que parla anglès amb un messenger, per aprendre la gramàtica. Altrament això és massa difícil. No hi ha ningú per demanar l'ajuda com no sé com preguntar:-)
L'estructura d'aquesta llengua és tan diferent d'anglès - i finès!
Un any i cap resultat:-D

Nuria (fenix) ha dit...

Com que cap resultat ?.
Hi ha dos tertulians del teu blog amb una petita comarca que es diu El Bages . Striper i Nuria(fenix) que entenen perfectament el que vols dir. I tans d'altres repartits per Catalunya.
La gramàtica ,Merike,tota la vida he parlat català ,peró estudiar i treballar amb castellà i saps encara faig classes per apendre a escriure català sense faltes UIIIIIII.
Endevant i anims Merike. Nuria

Carme ha dit...

Crec que jo vaig arribar una mica més tard, però no gaire...

merike ha dit...

Nuria (fenix):

I aquí escric i t'ensenyo català equivocat!!!

Carme:

Probablement arribava molt d'hora, també. De tota manera, abans de setembre:-D
Sí: ets aquí:
FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: Ha llegit el llibre?

Cesc ha dit...

Això diu molt de tu...

merike ha dit...

Cesc: Sí, que sóc lenta:-)

Miquel ha dit...

Dons....felicitats...

Laura ha dit...

Moooltes felicitats, preciosa! I una abraçada molt forta! El meu blog també farà un any aviat!

menta fresca ha dit...

Per molts anys, vaig una mica endarrerida amb la lectura dels blocs però no estic gairé bé de salut.
Per cert, que et semblem els catalans?

merike ha dit...

Menta estimada:

Gràcies tant per al teu comentari!
Sóc tan molt molt feliç!
Penso que els catalans siguin gent meravellosa.
Es pot veure aquí: mirades quantes persones són els meus seguidors:-) Tal encoratjament!!!!!!!!
En sis setmanes seré a Barcelona!
Me'n vaig al mateix hotel com el darrer setembre. Durant dues setmanes!!! Ens veurem?
FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: Le jour ou le pluie viendra... 22.09.2008
El meu número de telèfon mòbil és a Facebook:-)
També nosaltres els finlandesos sempre fan aquesta qüestió.
Així estem molt similar amb nosaltres! Petonets!
DS Voldria que trobis la Anna Maria Rebulà à Facebook però no comprenc com introdueixi a tu:-)