Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 28 de febrer de 2009

. LA MARITA LIULIA - Això és una exposició d'art fantàstica ..

***

Aquest post està dedicat a la Menta fresca, perquè demà és diumenge...

una exposició de la Marita Liulia en KIASMA Museu d'Art Contemporani a Hèlsinki


per veure totes las obres, clic:

Marita Liulia - Choosing My Religion Els pot veure en ple mida de pantalla!









Ho he vist dues vegades ja, EL DIUMENGE I EL DIMARTS!!!



Tao, Joventut



Tao, Tardor






* * * * * *

Una altra exposició de la Marita Liulia, Tarot (Castellàna)

Entrevista de l'artista finlandesa multimèdia la Marita Liulia
en el moment del Premi Möbius Nordica 2006 al Media Lab a Hèlsinki (francès)



***********************

EL MEU DÉU FAVORIT:-)

10 comentaris:

menta fresca ha dit...

Quina sorpresa! Hem fa molta il-lusió i estic molt contenta de rebre aquesta felicitació. Les fotografies de l'exposició ja les habia vist en el blocdefotos.cat i fins i tot he intentat deixar un comentari en una d'elles però no se com fer-ho. És el de l'edifici de la Diagonal.
Ja em recordo de tú i se que tinc emails pendents. He pensat fer un recull de coses de Catalunya...
Però necesito trovar-me millor ja que no puc estar gaire estona asseguda a la cadira.
Aviat em compro un pc portàtil que no pesa gens per a poder escriure des del llit.
Estem en contacte.
Fins aviat!

Striper ha dit...

Jo no sabia d'aquesta exposició sembla molt intertesant!!

merike ha dit...

Menta!

No sabia que estiguis tan malament. Estic malalta, també. Però d'una altra manera. Saps la meva adreça d'e-mail i sempre el sento ets un esperit de parentela. Té tants amics. He estat tímida per parlar-te. Ara sé que sigui una benedicciò conèixer-tu. Ets meravellosa! Si no ho he pogut dir abans, és a causa de diferències culturals. Si és possible, abril 10...22, seria feliç de trobar-te i parlo no moltes paraules de català però provo..

merike ha dit...

Striper:

Estic venint a Barcelona aviat. Em recordo que volies saber, LOL!!!

Núria ha dit...

Em quedo amb el darrer vídeo. Aquest deu sempre m'ha semblat més simpàtic que molts d'altres.

merike ha dit...

Núria:
I l'art t'agrada ?

Carme ha dit...

BONICA EXPOSICIÓ!

I LA CANÇÓ DEL TEU DÉU PREFERIT ESTÀ MOLT BÉ! ;)

Eva ha dit...

Quines fotos més xules!!
Trovo que aquesta exposició que ens mostres és molt inpiradora!
Salutacions desde el Delta de l'Ebre!

Miquel ha dit...

Molt interesant ¡¡¡

Nuria (fenix) ha dit...

Hola Merike,que fariem sense els artistes i el seu art.
Magnifica exposició.

Gràcies per compartir.

Nuria