Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 14 de febrer de 2009

Kiitos!!! Dono les gràcies!



El meu qüestionari ha donat aquests tres llocs com guanyadors!!!

El qüestionari s'ha acabat.

Ha votat per 21 vegades. ... i el resultat és:


Número un:

LES RAMBLES, 8 votes, un 38 % dels vots

Número dos:

Eglésia de Santa Maria del Mar, 6 vots, un 28% dels vots

Número tres:

Plaça del Rei i
Parc Güell, 

als dos se'ls donaven 5 vots, un 23% de vots cadascun



No votava per mi mateix. Per això EL MEU FAVORIT rebia 0 punts: PARC ZOOLÒGICO!






Dono les gràcies a tothom que ha votat i m'ha escrit molts comentaris
preciosos!!!

ABRAÇADES!

BON CAP DE SETMANA!!!!

5 comentaris:

Deric ha dit...

és que no tenim tirada pel zoo. Jo hi vaig anar a l'estiu passat però no és un lloc que m'entusiasmi.

merike ha dit...

Els animals sempre m'exciten!

Però sense Floc de Neu no és igual:-(

Deric ha dit...

no, no és el mateix.
(una cosa, no diguis que els animals "t'exciten" que aquí vol dir una altra cosa més de caire sexual) millor digues que t'agraden molt.

Glennis ha dit...

Lovely photo of a very cute brown bear

merike ha dit...

Deric: Gràcies! Simplement m'encanten les meves equivocacions!
Quina emoció! L'ós bru (Ursus arctos) és l'animal Nacional de Finlàndia. Bon diumenge!

Glennis: I took the photo in the Helsinki Zoo last year. These walk around in our forests and are considered our National Animal. They are very shy and don't attack people unless they happen to go near their den when they have got young ones. Have a nice summer's day, we have got sunshine and - 6 C..