Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 4 de febrer de 2009

Tres amigues de fotos

Aquesta foto - Finlàndia, gener 2009 - no és meva. Ha estat portat per Cornelia Närhi, la meva bona amiga i una fotògrafa magnífica.. M'encanta! Les paraules són per la Issa, una amiga des de bloc de fotos.. Sempre bonices! Clic per veure més gran



"Cuan l'espai ens separa i el temps traeix el nostre amor allunyant-nos en cada segon, quan el fred gela els nostres cors per no sentir la calor que el teu alè reviu, quan la neu de la tristesa cau sobre les nostres ànimes... només el pont de l'amor etern ens uneix desfent amb ell tota tristesa que pogués existir, fluint sota les seves columnes el riu de la felicitat que amb només escoltar la teva veu salva qualsevol problema!"


10 comentaris:

Carme ha dit...

Fantàstiques amigues, les teves. Un post molt bonic, Merike i la música també... l'escoltava però marxa amb els comentaris... hi torno. El videom d'abans està molt bé, ja conec una cosa més del teu país. Petonets.

Miquel ha dit...

m´agraden les fotos...

ROSA DE CYAN ha dit...

Jo el que sé és que el fred -tot i ser intens- no és mateix a Catalunya que a Finlàndia. No sé per què, però és així, o al menys va ser així com jo ho vaig experimentar. El pasiatge d'aquesta foto, que si fos Catalunya em faria esgarrifança, en aquest cas m'omple de serenor.
Felicitats a la teva amiga

merike ha dit...

Carme: Gràcies. També el teu post llarg és meravellós, desitjo
que ho podria entendre millor per comentar...
La manera que escrius és preciosa.

Miquel: les teves fotos m'agraden també, architectura..

Rosa de Cyan: Que molt bé escrius, som feliços que t'agrades aquest post!

Sergi M. Rovira ha dit...

Compartir és estimar (no és meu, és un slogan promocional de ràdio), però és el primer que em ve al cap en veure el teu post.

merike ha dit...

estimat Sergi:
- i què és el segon?

Sergi M. Rovira ha dit...

Estimada Merike:
La segona cosa que em ve al cap després de veure la foto és: Fred.
:-)

merike ha dit...

Sergi: La bellesa és la resposta correcta!!!:-D Salutacions!

Sergi M. Rovira ha dit...

Oh, veig que no guanyaré cap concurs... :O

merike ha dit...

Sergi: No ets preocupi, potser el proper temps:-D