20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

diumenge, 8 de març de 2009

Bon diumenge!

15 comentaris:

Striper ha dit...

Bon diumengue també per tu.

merike ha dit...

Striper: l'home de la foto és el meu marit... a Porvoo. 4 setmanes 4 dies i Barcelona, jejeje!

Carme ha dit...

Bon diumenge, merike. He vist algunes fotos teves de cases de colors com la de la capçalerai potser les dibuixaré, també algun dia. Són una preciositat, amb el teu marit d'esquena (més fàcil que no pas de cara)

- assumpta - ha dit...

Bon diumenge... i bona setmana per a tu, Merike!!!
;)

merike ha dit...

Carme: Tu mostrarà la seva cara el proper temps! Si ets en BCN alhora.
No sento res des del nostre Tiana.
Espero que tot estigui bé.

merike ha dit...

-assumpta- Dos assumptas - ets la meva amiga també a Facebook????

Nuria (fenix) ha dit...

Avui ja ès primavera aqui,ha fet calor i el sol a lluit.
Les cases de colors fantàstiques.
Cert que la Carme,si hi prova farà un bon dibuix.
Una abraçada Nuria.

- assumpta - ha dit...

Sí, sí, aquesta sóc jo !!!

je,je, això de que siguem dues assumpta, porta de vegades a confusió eh?

No sé si jo podré ser a barcelona aquelles dates, però si hi fós, t'ho faria saber!

Petonetsssssss!

merike ha dit...

Carme, sempre un plaer per veure els teus dibuixos!!!!!!!! Saps que tu dono permís a qualsevol d'ells:-))))
Petons i abraçades!

merike ha dit...

Una abraçada, Nuria!!!!!

Assumpta ha dit...

Un vídeo moooooolt divertit :-))

Jo sóc l'altre Assumpta jeje no tinc Facebook, m'agrada el futbol i les nines retallables de paper :-))

Bon diumenge!!! :-))

merike ha dit...

ASSUMPTA:
Sé qui és en el blog
però a Facebook no sabia
com el nom és el mateix!
Podries venir a Facebook, sí?
El trobo bo. Ximple però bo tenir tots amics/totes amigues junts. Abraçades!!!!

- assumpta - ha dit...

Això Merike, a veure si l'animes a fer-se una pàgina al facebook (ei que jo tot just començo i no m'hi aclaro gaire eh?), je,je

Ah! per cert, que a mí també m'agrada el fútbol !

Em sembla que et fem ballar entre l'una i l'altra...

Una abraçada !!!

Eva ha dit...

Realment ha sigut un bon diumenge!!!

Petonets!

merike ha dit...

-assumpta-
M'agrada ballar! Bona nit!

Eva: Sóc feliç! Petonets!