Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 31 de març de 2009

És només algú que una vegada vaig conèixer






el 10 de juny el 2007






gavina riallera



Hi ha una fotografia que porto
Un fèiem fa una mica de temps
en què demanen qui és en la fotografia amb mi
dic és només algú que una vegada vaig conèixer

Només algú, amb qui solia passar una mica de temps
Només una flama, allò està perdut el seu fulgor
Però no els explico les nits que plorava sense tu
dic és només algú que una vegada vaig conèixer

Només algú amb qui solia córrer
Només un amic des de fa molt de temps
no els dic com estic perduta sense tu
dic és només algú que una vegada vaig conèixer

Dic és només algú que una vegada vaig conèixer

********
There's a picture that I carry
One we made some time ago
When they ask who's in the picture with me
I say just someone I used to know
Just someone, I used to spend some time with
Just a flame, that's lost its glow
But I don't tell them of the nights I cried without you
I say just someone I used to know

Just someone I used to run around with
Just a friend from long ago
I don't tell them how lost I am without you
I say just someone I used to know

I say just someone I used to know




el 13 de juny el 2007


10 comentaris:

Striper ha dit...

De vegades nomes cal una vegada per coneixer bonicas fotos

merike ha dit...

Sí Striper, Hèlsinki és sempre valor una visita:-D

Mateo Bellido Rojas ha dit...

Hola, Merike.
Gracias por pasarte por mi blog.
Te devuelvo la visita. No dejes de practicar el español, siempre es bueno conocer lo que decimos los que hablan tan magnífica lengua. Casi tan bonita como el catalá.
Me han encantado las fotos. Me gustaría conocer Hèlsinki. Quizás algún día.
Besos.

merike ha dit...

Mateo Bellido Rojas:
Gràcies per a la teva visita! Veure països estrangers és sempre fantàstic!

Mercè Piqueras ha dit...

Sí, Helsinki val una visita, especialment al mes de juny, quan els dies són llargs, les nits curtes, en el jardins hi ha un esclat de color i el cel sembla una paleta amb pintures de mil colors- Quina bellesa. Recordo amb molt de plaer les meves dues visites a Helsinki, sempre en la mateixa època de l'any. I si no fos per la meva intolerància al fred, també m'agradaria veure la ciutat en ple hivern (però una visita més curta).

Núria ha dit...

Quines fotos més boniques! Quines ganes que em vénen d'anar-hi!!

merike ha dit...

Mercè Piqueras:

És tan bo sentir que tu agradaves el meu país. L'estiu és molt bonic aquí, no aconseguim gaire pluja a la primavera i l'estiu curt és també meravellós a la casa de camp d'estiu l'agost quan les nits estan aconseguint fosques i podem nedar de la sauna despullat:-) Sembla que viatgis molt. M'ha agradat llegir sobre teu viatja. Ara és la meva volta. Serà a Barcelona per a Pasqua i la setmana després. He intentat aprendre a parlar la llengua catalana per a poder parlar amb els amics/les amigues des del bloc de fotos. Emocionant!! Different seasons in Munkkiniemi album

merike ha dit...

Núria:

Pot ser molt bonic aquí alguna vegada!!

Carme ha dit...

M'agrada el títol... m'agraden les fotos... i em falta veure el vídeo.

"És només algú que una vegada vaig conèixer"

merike ha dit...

Carme:

T'agrades el títol de la cançó.. Això està aconseguint massa difícil, amb "vaig".. Bona nit!