Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 12 de març de 2009

la meva foto del setmana

Sóc tan feliç aquí a "la meva Catalunya".

NacióDigital.cat/blocdefotos està ensenyant-me moltes paraules noves. M'han honrat ara amb la foto del setmana. Amb aquesta foto de 8 de setembre, de 2007 l'alba en meu llac de casa de camp d'estiu.





Quan busco de fotografies puc mirar cap enrera fins l'any 2004.
Era setembre d'aquell any quan vaig comprar la meva primera i única càmera digital.
La primera foto que vaig prendre amb ella és aquesta de Taormina.



Fotografiar m'ha portat molta alegria però també gran pena.

.

2 comentaris:

Striper ha dit...

Enhorabona guapa!!!!

Carme Roura ha dit...

La foto es preciosa, es mereix ser la foto de la setmana! Per cert ja tinc blog!
http://karme-r.blogspot.com/
Una abraçada!!