20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimecres, 18 de març de 2009

61 anys d'alegria i pena






És el meu aniversari avui. Però com sóc massa vella per celebrar volia donar-li un regal en l'entrada prèvia.

Sembla que no em pugui expressar pròpiament.

Espero sols que el meu marit i el meu nen es recordaran què dia és.

Tothom a Facebook se n'està recordant però com no són a Facebook... O bloc de fotos..
Les fotos són des de Jardí d'Hivern a Hèlsinki. Molt a la vora de casa meva.

No puc viure sense això durant l'hivern.

Porto tots els meus visitants estrangers allà.

La Reina de Neu









Una sabatilla








... i el meu marit se'n recordava! però el meu fill no aconseguirà cap xampany com sortirà per jugar a esports i amb el cotxe:-)

33 comentaris:

Violette ha dit...

Alegra aquesta cara, Merike!! Però si ja ve la primavera i el bon temps i a l'abril, que és un mes preciós, vindràs a Barcelona!!! Mira que tothom està admirat amb aquesta princesa de les neus que vol aprendre català... Ets un exemple per moltes i moltes persones...
A veure com somrius per la foto... Aaaixí!! Guapa!

Patricia ha dit...

Bon aniversari d'Avairon, Merike ! Nàisser a la debuta de la prima, qunta bona idèa !

Eva Ventura ha dit...

Moltes felicitats guapa!!!!
Quines fotos més boniques, el Jardí d'Hivern és bellissím.
Quina enveja em fan els teus convidats!!
Que passis un dia ben dolcet amb el teu marit i el teu fill.
Gràcies pel teu regal.

Striper ha dit...

Moltes felicitats , el meu regal.


http://www.youtube.com/watch?v=MNC4AazqpOg&feature=channel_page

merike ha dit...

Violette:
Sóc molt feliç "d'estudiar" aquesta llengua bonica.
Gràcies per a les teves paraules meravelloses!

Patricia:

Granmercés!!! Els nens de primavera es fan a Sant Joan

Eva Ventura

Sempre me'n vaig a aquest jardí,
a l'estiu hi ha també un roserar
i un cafè petit. Gràcies!!!!

Striper-Joan

Sóc molt molt feliç pel vídeo, gràcies!!!!!

Ferran ha dit...

Taula de festa per la Merike! Espero que el teu marit, fill i tu mateixa hagueu fet un "ús responsable" del xampany :-)

Per molts anys!

merike ha dit...

Tens raó, Ferran!

Gràcies molt i bona nit!

Carme ha dit...

T'havia felicitat a l'altre post, però hi torno.

Aquest és el post d'aniversari.

Un pastís de regalet?

novesflors ha dit...

Ningú no és massa vell per celebrar l'aniversari. Ets molt jove encara.
Moltíssimes felicitats.

Josep M. Ferrer ha dit...

Per molts anys. Espero que hagis tingut un gran dia. Escrius el català molt bé. Tan de bo jo pogués parlar la teva llengua. Fins un altre "post".

Assumpta ha dit...

MOOOOOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!

♥ ♥ ♥ ♥

Quina taula més maca :-)) i unes flors precioses!

Els del PiT ha dit...

Fem 19 minuts tard a felicitar-te, però tot i així encara som a temps, oi?
Avui hem estat molt liats amb això del joc d'en Tibau...

Per molts anys Merike des de Quissapon!!!
Sergi :-D
Mooooltes felicitats jove!!!Avi Gres :D

Un petó a cada galta!!!

Eli ha dit...

Moltes Moltes Felicitats!!! Crec que arribo tard....
Però m'acabo d'assabentar!!!
Vinga que en compleixis moltsss méssss!!!
Una abraçada

Tere ha dit...

Felicidades y no pierdas ocasión de celebrar cualquier buen momento de la vida.Abrazos

merike ha dit...

Carme, ooh!!! he vist.. vindré..

novesflors,
Josep M Ferrer,
Assumpta,
Sergi i Avi Gres, (voldria participar els 100 però...),
Eli,
Tere:

Gràcies tothom per als comentaris bonics.
He estat donant les gràcies ahir a tot el dia i el meu rellotge és una hora davant el vostès:-)
Els companys i companyes a Facebook i llocs de foto han estat actius, també. Em sap greu que per escriure així poc, hagi estat un dia dur ahir :-)
I me n'he d'anar per al dentista...
Gràcies des de tot el meu cor!!
Perdoni'm per a la llengua de traductor.

Glennis ha dit...

That is a lovely orchid, and the tree fern is very well grown. I would enjoy that afternoon tea, it looks very special.

Glennis ha dit...

maybe it is your birthday! happy birthday to you dear friend, I am so glad you had a lovely day.

fanal blau ha dit...

Doncs jo et desitjo que els propers 364 dies que et falten pels 62 siguin molt i molt feliços!
Salut i un brindis per a tú, finesa-catalana!
Una abraçada!

frikosal ha dit...

Moltes felicitats ! Em sembla fantàstic el teu blog, i el jardí botànic esplèndid.

Jo vaig estar un cop a Helsinki, a l'estiu. Vem anar a una reunió de treball a Rovaniemi (s'escriu aixís?) i després al cap nord (que no em va agradar). Helsinki va semblar-me molt maca, era un diumenge i vem anar a un mercat de coses velles, a l'aire lliure.

Nuria (fenix) ha dit...

Merike.... aixó no pot ser .
61 anys ,es fantastic .
Les fotos molt boniques . La foto que s'anomena sabatilla,le posada com a fons d'escriptori .
Una forta abraçada Nuria

Trini ha dit...

Ahir et vaig deixar un missatge amb regal i veig que no ha sortit :-(
En fi..., hi torno, a veure si ara tinc més sort.

Aquest cop faré una bajanada que probablement quedi fatal, però està feta amb molt bona intenció.

Hyvää syntymäpäivää, Merike!
Omistamme kappaleen suomalainen ryhmä, joka Pidän.
Värttinä on. Olen kovasti, mutta ei ymmärrä, mitä he sanovat. Ja laulu on nimeltään Kylä vuotti uutta kuuta.

Cèlia ha dit...

Felicitats jove Merike, encara celebraràs moltes primaveres més! Un petó!

merike ha dit...

glennis:
thank you!!!

Fanal blau:
ooh, un brindis, aviat veuré la meva Catalunya preciosa de nou!!!

frikosal:
Hèlsinki és molt bonic, si sap deu Joan Peiroton dirà així. Rovaniemi és escrit correcte.
El meu blog és només estudiar aquesta llengua bonica, sorprenent!!!


Nuria (fenix)

Gràcies gràcies gràcies molt!!!! Petonets!!!

Trini:
com sóc tan vella puc perdre comentaris!! Blogger:-(
Escrigui a mi en canvi al meu e-mail..(el perfil)
Värttinä és la cosa que la Princesa s'aguantava a la seva mà quan estava dormint llavors durant 100 anys:-)

I KYLÄ VUOTTI UUTTA VUOTTA:
el poble esperava l'any nou.

El dia 10 d'abril, quan em veus caminar per les Rambles, digues hola! Ets meravellosa, abraçades!!!

Célia:

Estimaria visitar-los a vostè i tots els altres
però sóc només una dona vella des de Finlàndia
amb recursos de cervell limitats!!
GRÀCIES!!! Petonets!

manjacostel ha dit...

Merike que compreni pas , aquelas flors , las fasètz venir de la nèu?
Plan bona fèsta a tu e a la tia familha...
La Finlanda lo paîs de la tèrra e de l'aiga, e de las trochas.
Ieu tanben compti 61 annadas de tota mena.Siatz classarda...
Bisons.

- assumpta - ha dit...

Merike Moltes i Moltes Felicitatsssssss !!!!!!!!!

Arribo amb retard, m'hauràs de perdonar però aquests dies gairebé no puc ni entrar al bloc i ni tant sols he entrat a facebook. Sorry !

M'encanten les fotografies d'aquest jardí d'hivern !

Que aquesta felicitat t'acompanyi per sempre!
Un dolç petonet "noieta"!!!
;)

merike ha dit...

manjacostel:

He vist el teu blog fa molt temps.
Només escric amb un traductor.
No tradueix el teu dialecte:-(
Això és per a mi com un trencaclosques de paraula creuat per a una altra gent..
Comprenc una paraula d'aquí, un altre allà. Molt interessant.
Conec una mica francès i això és on m'ha portat... Comprava alguns llibres fa un any per a estudiar català, després que se'm comencés aquí en el meu blog.
Ara me n'estic anant una altra vegada a BCN durant dues setmanes.
Prenc lliçons en Skype d'una professora/mestra...
Això és meravellós!
Bisou!

zel ha dit...

Felicitats estimada, moltes felicitats...Vella??? Mentida! A la flor de la vida, quantes coses et queden per fer...petons preciosa princesa de la neu!

aigua ha dit...

Hola Merike! avui he descobert el teu blog i he vist que celebrem l'aniversari el mateix dia :) per molts anys noia, i a seguir gaudint d'aquest meravellós jardí :)seguiré passant per aquí.

menta fresca ha dit...

Hola,
preciós aquest jardí d'hivern a la teva ciutat.
Fins aviat.

Joana ha dit...

Arribo tard però em fa il.lusió saber que som del mateix dia. Un 18 de març també vaig néixer jo.
M'ho ha fet saber la carme R. de col.lecció de moments.
Moltes felicitats, Merike.És un plaer veure com ets i tot el que fas.
Per molts anys!!!!

merike ha dit...

Gràcies Joana:

Per molts anys per a tu també:-)
És fa dues anys què veia el teu blog i el teu aniversari ara torna a la meva ment quan em dius!
Estava llegint lo blòg deu Joan i has comentat allà. Així ets probablement un dels primers blogs que he vist! Més tard se m'interessava a "escriure" jo mateix :-)
Petonets!

Núria ha dit...

Encara que és tard, et vull felicitar i dir-te "PER MOLTS ANYS!!!
Una abraçada

merike ha dit...

Zel:
Gràcies, no sóc prou vella per ficar-me en problemes,
com bé saps!!
Petons!

aigua:
Ets la segona blogger nascut el mateix dia!!!!
Felicitacions!
Visitava el teu blog,
és fantàstic amb el peix:-)))
Abraçades!

menta fresca :
Sóc tan feliç de veure't aquí!
Sempre intento seguir el teu blog intel·ligent! Això ha estat un esforç de celebrar! El proper any intentaré oblidar la meva edat:-)
Gràcies i abraçades!!

Núria: Gràcies, petonets!