Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 7 de març de 2009

Lliri Era Aquí ! M'agrada molt !

Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily Was Here




Candy Dulfer és una saxofonista i cantanta neerlandesa de jazz funk, de smooth jazz i de pop-jazz nascuda el 17 de setembre de 1969 a Amsterdam.

És la filla del saxofonista tenor Hans Dulfer, amb qui ha registrat d'altra banda l'àlbum Dulfer & Dulfer el 2001. Candy comença la seva carrera a l'edat de 12 anys quan juga en un grup amb Rosa King, una exiliada americana vivint als Països Baixa. Ràpidament, Candy crea el seu propi grup, Funky Stuff, qui és convidat a jugar per a Madonna en el moment d'una part de la seva gira europea. Ha actuat i ha enregistrat cançons amb uns quants altres músics, com el seu pare Hans Dulfer, Prínce, Dave Stewart, René Froger, Van Morrison, i Maceo Parker. (Wiki)

5 comentaris:

Salvador ha dit...

Feia anys que no sentia aquesta música. M'ha encantat.

merike ha dit...

Bon diumenge, Salvador!
M'encanta smooth jazz.
A Finlàndia no hi ha programes de radio que el diumenge 08:00-12:00:-(

YouTube - Diana Krall (Clinton Global Initiative) - Come Dance with Me

YouTube - Rio De Janeiro Blue - ART & STORM

Striper ha dit...

M'agradat molt!!!M'agrada el saxo.

merike ha dit...

Sí Striper, m'encanta també!! Bon diumenge per a tu!

Deric ha dit...

jo abans tocava el saxo!