Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 25 d’abril de 2009

Hèlsinki ahir i Hanoi Rocks..

Hèlsinki està esperant l'estiu, Finlàndia potser tindrà 20 graus aquest cap de setmana. Només serà provisional naturalment:-)

El meu xofer guanyava 5 quilograms a Barcelona!



Ara puc tornar que fotografiï des d'un vidre del cotxe..





Vèiem moltes petites flors des de la finestra, florint. Però no aconseguia prop d'ells:-(



Hanoi Rocks, per a vostè, la banda finlandesa era força famosa però aconseguint els diners grans.. I ara decidien acabar la seva carrera vívida.

El vocalista en Mike Monroe continuarà de manera sola.

Osonosfera.cat » Mike Monroe





ritmes.cat - La resurrecció de Hanoi Rocks

13 comentaris:

Natxo Rovira ha dit...

Hola Merike,

gràcies per les teves amables paraules al meu blog.Ostres, una finlandesa enamorada de Catalunya i que parla català. Què genial!!!

Miraré de seguir-te.
Petons des de Catalunya

merike ha dit...

Natxco,

I will follow your blog, too. It is the best of all I have seen yet!
Keep up the good work!

Striper ha dit...

Tu estas enamorada de Catalunya, pero aconseguiras que nosaltres ens enamorem de Finlandia.

Deric ha dit...

On mennä koko ruokavaliota teidän kuljettaja. Tämä tulee syödä hyvin Barcelonassa.

He fet servir el traductor del google, no sé si serà gaire correcte...

merike ha dit...

Striper estimat (per a mi molts i molts):

Has de venir a Hèlsinki de manera que podré mostrar la meva ciutat per a tu i la teva família (no massa gent espero, timida)..

Deric:

Google ah Google traductor,
Pixava als meus pantalons en llegir-te
entre els esclats de riure..
I que parlaves en català?
Es imposible amb un traductor sense coneixer la llengua una mica. Finés és com basc, diferent. Imposible. Ets meravellós;-))))

Assumpta ha dit...

M'has fet riure amb lo des 5 QUILOS del teu "xofer" :-)))

La tercera foto és preciosa!!! :-))

Deric ha dit...

Deia alguna cosa així com que si s'hava engreixat 5 quilograms era perquè havia menjat molt bé a Barcelona.
;)

Nuria (fenix) ha dit...

Hola Merike,estic contenta de que hagis passat uns bons dies a Barcelona.
No obstant la retornada als paissatjes del teus pais,també ès bò gaudir-la amb aquestes fotos tant boniques.
Ara un xic de regim per el xofer.
una abraçada ,Nuria.

merike ha dit...

Nuria (fenix):

El meu viatge hauria estat perfecte si t'havia trobat, també.
Potser la propera vegada?

Abraçades i un petó!

Lliri blanc ha dit...

Gràcies Merike del teu comentari al meu blog per felicitar-me.
Miro amb ulls emocionats les fotos precioses de la teva terra!
Bonica la musica que has penjat.Jo he crescut a pa , llet i rock jajajaja
Un salut des de Sardenya.

merike ha dit...

Lliri blanc:
Sóc feliç per la teva visita! He retornat ara de les vacances, dos setmanes a Barcelona, i estic tan molt cansada:-))).
Te desitjo una bona setmana a la teva illa meravellosa!

merike ha dit...

Deric:

El hotel U232 ha un petit dejeuner llarg;-) I no bevíem només aigua....

Xarnego ha dit...

Com tu podria dir per que en fos senzill,
meravellós,
incontestable,
tímides,
esplèndid,
quina sorpresa,
Com m'has trobat?
beneïda visita
escrius en català,
..........
Nena, tu tens futur en aquet país.

No puc dir gran cosa,
faré el que sempre m’agrada’t
llegir-te, i visitar les teves meravelloses vistes.
Tot i no poder gaire,
m'agrada viatjar