Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 5 d’abril de 2009

Un premi per als gents a qui agrada Finlàndia

Això és un premi meravellós perquè no l'ha d'enviar a ningú!!!!



Una dona finlandesa VELLA vol donar premis per als catalanoparlants
que han mostrat un interès per a Finlàndia durant l'any passat.







Hi ha 40 persones però aquest premi només es pot donar a nou persones.

Aquestes persones m'han ajudat a ser familiaritzat al món català, la llengua, la tradició, i també han mostrat un interès i un coneixement al meu país petit.


SENSE L'AJUDA D'AQUESTES PERSONES MERAVELLOSES NO TINDRIA UN BLOG EN LA MALA LLENGUA CATALANA - POTSER SERIA MILLOR:-D


El premi es dóna a


MERCÈ PIQUERAS

CARLES

CARME


SALVADOR

ZEL

JOAN (STRIPER)


MENTA FRESCA

FERRAN

AVI GRES

16 comentaris:

Assumpta ha dit...

Merike, el premi és preciós i segur que tots estaran molt contents! però tu no ets una dona vella... ets JOVE, perquè tens il·lusions i ganes d'aprendre :-))

- assumpta - ha dit...

Crec que has fet bona tria, Merike !
FELICITATSSSSS A TOTSSSSSS !
;)

Ferran ha dit...

Caram, Merike, moltes gràcies per haver pensat en mi, de debò. I a més, un premi amb la Streisand de fons és doble premi :-)

Gràcies / Thanks / Dankeschön!!

Mercè Piqueras ha dit...

Moltes gràcies, Merike. M'agrada que no sigui un premi que s'ha d'anar passant. I si hi hagués premis per a l'esforç en aprendre el català i per l'interès per conèixer Catalunya, el més gran seria per a tu. És admirable que puguis entendre els blocs catalans i que puguis redactar els teus textos en català (encara que sigui amb traductors automatics), essent les nostres llengües tan diferents! Ja m'agradaria a mi poder familiaritzar-me amb el finès com tu ho estàs amb el català. Enhorabona!

menta fresca ha dit...

Bon dia dona BELLA,
ës un record preciós de Finlandia i de la seva gent.
No deixis d'escriure en català i no pateixis si no ho fas correctament, cap de nosaltres ho fa del tot bé.
Moltes gràcies.

Carme Roura ha dit...

Molt bé Merike, es un detall precios per tot aquests amics que t' han ajudat en el bloc, feliçitats a tots!! Ptons i bon diumenge.

Carme Roura ha dit...

Moltes gràcies Merike per el video i la mùsica tan bonics!! Una abraçada!!!

zel ha dit...

Jo estic contenta de tenir-te amb o sense premi, el teu esperit és únic, Meriké, ets una gran persona!
Molt gran, molt bona, molt estimada! Petons!

Striper ha dit...

Moltes gracies per aquest premi, una abraçada.

Ferran ha dit...

La Mercè té raó: el teu interès pel català, i la voluntat d'entendre'ns i fer-te entendre en la nostra llengua, de debò, ens toca la fibra a tots. Enhorabona a tu, per això!

Els del PiT ha dit...

Ui, ui, ui... Com faré per dir-li al nano que he rebut un premi jo tot solet? Hi hi hi...

Estimada Merike gens vella, aquest home vell s'omple d'orgull de figurar entre els membres i les membresses d'aquesta llista. M'he emocionat com un gat persa per Sant Antoni dels burros, de debò, sobretot perquè sense la teva meravellosa ajuda, l'anomenada mala llengua finesa seria pitjor si jo tingués un blog en finès... Petons bonica! :D
Avi Gres.

merike ha dit...

Gràcies tothom!!
Realment els admiro a tots!
No dormia bé com estava pensant si no li agrada això:-D
Porto aquestes idees maníaques al meu cap de tant en tant!
Però allò és la meva vida!
Salutacions!

menta fresca ha dit...

Per cert, em vaig oblidar de comentar que la Barbra és la meva cantant preferida i la cançó que has triat és preciosa.
Sigues feliç.

merike ha dit...

menta fresca:

Gràcies, pensava que sigui bo escoltar a "gents que necessitan altres gents" perquè sóc en la gran necessitat d'amigues com tu, preciosa! Un dia més a Finlàndia i felicitat!

Carme ha dit...

Gràcies dona BELLA...

QUE T'HAS EQUIVOCAT EN L'ORTOGRAFIA?

Que no ets vella, Merike! Quina mania!

Estic molt contenta amb aquest premi, que no s'ha de repartir a ningú. El posaré al blog amb molta il·lusió.

merike ha dit...

Carme:

:-))) Penso que no utilitzaré l'ordinador en BCN... hmmm