Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 26 de maig de 2009

Amb l'Ordinador Nou, he retornat

Una setmana i he oblidat com escriure català!!!
Tot és diferent i nou.

Una setmana sense un ordinador era molt bona?

No hi havia res per fer. Perdia totes les meves coses velles.
El meu ordinador tenia 5 anys. Però no tenia prou potència a totes les meves progràmes..
Torno de nou i només enviaré una cançó.
Estic intentant aprendre la meva Windows Vista nova. És terrible!!!

Si només jo podria tornar a normal aviat.
Bé, també l'estiu és aquí i el meu ACER no és un portàtil.

No el culpo si m'heu oblidat..

Desitjo un estiu bonic a tothom!

amb "cafè sol"

16 comentaris:

anna maria rebulà ha dit...

Molt bé, segur que l'ordinador nou serà més potent i meravellós !

merike ha dit...

anna maria:
Seria bonic...
Però sóc més que espantada...

Carme Roura ha dit...

Merike, ja veuras com et va molt bé el nou PC, jo també tinc el Vista i de moment no em porta cap problema!1 Ptonets wapa.

merike ha dit...

Carme Roura:

La Meva Vista ha perdut icones a tota la Taula de Treball, Desktop. I no sé com recuperar-los. No vénen. Diuen que són allà:-) Petonets i bona setmana..

Carme ha dit...

Oblidar-te, en una setmana?

Ni en un any, merike, t'oblidaríem.

Estic contenta de retrobar-te aquí!

Cèlia ha dit...

Bentornada de nou! I felicitats per l'ordinador nou, a mi em va passar fa exactament un any i vaig haver d'estrenar un de nou i ara estic contenta de com va!

merike ha dit...

Carme i Cèlia:

Sempre sembla com eternitat quan cap connexió a la xarxa.

I perquè havia d'arranjar tot jo mateix estic molt preocupat si tot estarà bé al meu ordinador nou. Realment faig que s'instal·li per sempre el F-Secure...

Sempre m'estic preocupant....

Gràcies per a les paraules bonices!!! Seria un desastre perdre contacte als tots i totes amics i amigues.......

Striper ha dit...

OrdinDOR NOU, QUE BE!!!

Miquel ha dit...

jo en ting molts de problemas amb el vista. es incompatible amb molts altres accesories...vagi bé

USD ha dit...

tens alguna porta finlandesa per a la meva col.lecció?
M'agraden vistes des de dins.
Salutacions

Josep M. Ferrer ha dit...

Benvinguda amb la teva nova joguina!!!

Nuria (fenix) ha dit...

Mancava les teves noticies,però oblidar-te ,de cap manera.
Apa!! ara a fer practiques amb l'ordinador nou .
petons,Merike.

Ferran ha dit...

No t'hem oblidat, Merike; com vols que ho fem?? Em preguntava on eres...

Bentornada a la catosfera! :-)

merike ha dit...

Miquel i Josep M Ferrer:

Ordinadors! Tinc tots els problemes ara. Fins i tot sense photoshop!

USD:

No tinc una foto única d'aquests per a la recollida:-) Cap utilitzem ells a Finlàndia, això és molt rar per veure-hi. Però me n'aniré a través de la meva ciutat Porvoo Vella i intentaré trobar-te un. El proper temps visito el lloc. Tot és tan molt modern aquí a Hèlsinki i la gent viu en edificis grans... Petons!

Núria (fenix) i Ferran:

He estat tan desgraciat sense amics com vosaltres! Quina benedicció que puc escriure el meu català pobre de nou!!!! Bon cap de setmana!!!!!

Assumpta ha dit...

jo també tinc el Windows Vista :-)

Al principi quasi em moro!! Cada vegada que veia una cosa diferent!! jajaja però ara estic molt contenta :-)

merike ha dit...

Assumpta: ;-)))