Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 7 de maig de 2009

Visca l'internet ! Visca la Olga !




Avui he parlat amb una amiga d'Ullastrell, és un misteri: puc parlar la llengua catalana!!! La meva amiga no parla anglès. Com ens trobàvem l'un a l'altre? Després que la Olga hagués suggerit el meu blog per al NacióDigital.cat m'adonava que hi ha un Bloc de Fotos. Era un altre misteri com era capaç signar allà. Era estúpida per no utilitzar un traductor per a la pàgina. Només intentava entendre el català. I de cop i volta tenia un compte allà. Puc carregar una foto al dia. I la gent pot comentar la meva foto. Trobava la meva amiga allà. Demanava a la meva pàgina si algú em podria parlar amb Skype i ensenyar-me a com pronunciar-se. I la dona preciosa contestava. És un miracle. Entén la meva xerrada. Podem molt ben parlar de moltes coses, està sorprenent. Fa un any no sabia aquesta llengua.
Ara els he trobat a ella i tants altres catalans a Barcelona. La vida és sorprenent!!! Trobar amics nous en la meva vellesa..
Visca l'internet ! Dono gràcies a la Olga !

3 comentaris:

Striper ha dit...

Es que a vegades inyernet es magnific.

Ferran ha dit...

Aplaudiments, Merike, per aquest post; m'ha semblat molt bonic.

The internet is definitely changing our lifes! It just makes the world sooo tiny, and allows people with similar interests get to know each other and share opinions, ideas... A fabulous invention!

Per cert, el teu català, de debò, és millor cada dia que passa. Enhorabona! :-)

Assumpta ha dit...

Merikeeeee!!! I tant que s'entén quan parles català, o l'escrius :-))

És un orgull, un motiu de felicitat per els catalans veure que algú d'un altre pais fa com tu fas, aprendre i estimar la nostra llengua :-))

El vídeo molt maco, tant la cançó com les imatges, és finés? M'agrada el so de la teva llengua :-)

I les fotos de Barcelonaaaaa uaaaauuu la "meva" enyorada i estimada Barcelona ;-)