Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 26 de juny de 2009

Ahir - illa Seurasaari - una alegria per caminar al voltant














Puc finalment caminar en un temps bonic.
El nostre estiu curt és aquí.
Aconseguint més calent cada dia.
Continuarà fins a la propera setmana i pot arribar a 30 C.

L'illa de museus d'aire lliure anomenada Seurasaari és a la vora de casa meva, el meu fill em portava allà amb el cotxe i caminava a l'illa i venia caminant a la casa, alguns quilòmetres.

Els ocells estan molt domesticats allà. També hi ha esquirols però estaven dormint endevino, no veia gaire.


Bassibazurk
el 6 Juny 2006



mondoXY008
el 18 juny 2009

6 comentaris:

papallonesenlallum ha dit...

M'omple d'orgull el teu desig d'apendre català.
Aquest es també el meu cami.
Et desitjo exit en les teves ilusions.
Una abraçada.
Sandra

Carme ha dit...

És un lloc preciós, merike. Que gaudeixis molt de l'estiu...

merike ha dit...

Sandra i Carme:

Sóc sempre feliç de llegir comentaris. Llavors puc provar contestar-los:-) Continuaré el meu blog mentre tingui ompanyia! Sens encoratjament cap vida. Abraçades!

- assumpta - ha dit...

Quin indret més precios!!!
Les fotografies són una meravella totes, totes.
I dius que la tens a costat de casa aquesta illa de Seurasaari?
Aprofita ara amb el bons temps i passeja-t'hi força. Aquest lloc ja es veu que aporta coses bones no només per a la mirada, també per a l'esperit.
Una abraçada, Merike!
;)

merike ha dit...

-assumpta-
Puc caminar a aquesta illa des de casa, no és lluny. És un lloc meravellós ple de cases de fusta antigues que s'han recollit allà des de tot al voltant del meu país. Es poden visitar. Hi ha també una església petita que és popular a l'estiu per a matrimonis. Salutacions!!!

Núria ha dit...

Que bonic poder donar menjar als ocells a la mà. És extraordinari.
Quins paisatges més bonics. El teu bloc sempre és un regal per als ulls.