Els grans vaixells passen la nostra casa

dilluns, 22 de juny de 2009

La meva càmera es trenca ara

El nostre Mig estiu estava molt núvol.. Aquestes fotos es feien quan el veí il·luminava la foguera a través del llac. Era només les 21:25 però avui com estic escrivint que mira igual fora i és mitjanit.



Era un dilluns bonic i assolellat, calent. El cap de setmana estava molt fred. Naturalment.
Aquesta setmana estarà calenta. Hem estat esperant realment allò.





Això és el meu poc roure :-)
El trobava en les boscos i el plantava davant de la casa de camp.
No augmentarà gaire alt en la meva vida.



És sempre tranquil i pacífic al camp. Estimo mirar la mateixa vista.



La meva càmera es trenca ara.
Tot alhora.
Primer ordinador, ara la meva càmera.
I no trobo les meves fotos.
Windows Vista no és bo per a mi.



Els desitjo una setmana bonica, no massa calorosa però calenta, a tots i totes!

10 comentaris:

Striper ha dit...

El vista es questio d'agafar-li el tranquillo i la camara una de nova,

Ferran ha dit...

M'encanten aquestes fotos amb el reflex de la foguera en l'aigua!

Sembla que les tecnologies t'estan fent la punyeta; ho sento :-(

merike ha dit...

Striper, Ferran:

No és cap meravella que tot s'espatlli perquè utilitzo l'ordinador i la càmera així molt;-) Intentaré sortir-me'n..

Assumpta ha dit...

Quines fotos més precioses!!! M'agraden molt!!!

Windows Vista costa al principi, però ja veuras com t'acostumaràs i t'agradarà :-))

Thera ha dit...

Unes fotos precioses, no em cansaria mai de mirar aquest paissatge.

El vista primer em va sorprendre, ara m'agrada, amb el temps i l'ús trobo que millora. Salut!!

Miquel ha dit...

Sempre he tingut problemes amb el Vista...

novesflors ha dit...

Les teues fotos precioses.
El W. Vista em va molt lent però per a tot allò relacionat amb les imatges és molt còmode.
Bon començament d'estiu.

Carles Casanovas ha dit...

Vosaltres també teniu la tradició i el costum de la foguera per Sant
Joan ?...

merike ha dit...

Assumpta, Thera, novesflors:

Tan bo sentir els seus comentaris en W Vista!!! Abraçades!!!

Carles Casanovas:

Sí, sí, sempre teníem una foguera. El meu pare construïa un rai en l'aigua com la nostra costa és plena d'arbres. Cremàvem una foguera petita i la nostra família venia a la casa de camp. Però no hi havia cap menjar especial o beguda.
Només les branques de bedolls es posaven en els dos costats de la porta fora! I naturalment la sauna estava calenta!!! Aquest any el cap de setmana era terrible. Només + 13 C. Però ara és + 24 C avui... En temps vells la gent al país ballava al voltant d'una foguera i un acordeó o un violí estava tocant danses folklòriques. Petons!

Glennis ha dit...

I guess these are the fires to celebrate the solstice, looks great I like the last photo with the boat in it too, and the lovely flowers.
Summer in Finland looks lovely, very green warm and shady with all the trees.
Nice photos.