20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimarts, 4 d’agost de 2009

Mentre el meu marit tenia una tallada de cabells...

...utilitzava la possibilitat per caminar al voltant de la ciutat i admirar l'arquitectura. Molts dels edificis són d'estil modernista que m'encanta. L'estil neoclàssic està també bé representat a Hèlsinki.















Anterior òpera, ara anomenada el Teatre d'Alexander













Universitat de ciències aplicades.

Això era la Universitat de Tecnologia. El meu pare se n'anava a aquesta universitat.
Aquest edifici es bombardejava durant la guerra contra la Unió Soviètica i molts professors morien.









Sala de mercat





Un la meitat d'una hora se n'anava de pressa...

7 comentaris:

zel ha dit...

Net, bonic, una preciositat de fotos...però falta el marit, Meriké, on és???


Petons estimada!

Carme ha dit...

Merike bonica passejada!

Zel, i doncs a la barberia, a tallar-se els cabells!

Petons!

merike ha dit...

Zel:

Res no és perfecte. Però se'l veu en els meus altres postes, petons reina!

Carme:

Bon dijous, Sí, és dins de l'espai on la dona en blanc es descobreix. Quin edifici tan bonic. Algunes finestres per a tu... Gaudeixis de les teves vacances!

Eva Ventura ha dit...

M'encanta com mires les coses!

merike ha dit...

Eva Ventura:

Gràcies per veure les meves fotos!
Em fa feliç:-)

Glennis ha dit...

You do have some very attractive buildings in Helsinki. Nice way to fill in time while Lasse has his hair cut.
I used your translator for the first time!
I am amazed to read of Paul Anka still doing concerts, thought he was dead!

merike ha dit...

Glennis:

I like the architecture in Helsinki, and Paul Anka is still going strong, amazing 2 hours of energy singing and dancing and walking amidst the public in the concert hall!! Good for you to have found the Translator!!! Have a very nice day!