Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 25 d’agost de 2009

Recordaré aquest dissabte meravellós!!!

Teníem el plaer per fer un viatjar al llac Näsijärvi amb un vaixell de vapor vell petit Tarjanne. Té 101 anys.







La música en un vaixell és sempre benvinguda..








No era l'únic que fotografiava el vaixell... Aquí estem venint a canal Murole.












Un col·lega amable del meu marit em demanava que vingués a la sala de màquines amb ell! Era calenta i greixosa!




Començàvem des d'un poble nomenat Ruovesi. Ara estem venint a la ciutat de Tampere.
Teníem un molt de temps viatjar i menjàvem al vaixell.





El sopar se servia a la casa de recreació de l'empresa del meu marit.




Tenien dues saunes. Un prop de la piscina dins. L'altra és una sauna de fum al costat del llac.







Cap agost sense cranc de riu!!!

10 comentaris:

manjacostel ha dit...

Adiu Merike , que ne cal aprofiechar de l'estiu que s'acaba, e que Finlanda es vertadièrament un païs bèl.
Ambe de crancs de rivièra...
E paisatges extraordinarias....

Ferran ha dit...

Quines fotos, benvolguda Merike! Imatges de natura fantàstica, d'amistat, de dissabte genial! :)

Eva Ventura ha dit...

M'encanten els vaixells de vapor!!!!
Antigament, en el meu riu (Ebre) també hi navegava un vapor anomenat "Anita".

Unes imatges bellíssimes Merike.
A vegades em fan enveja els teus ulls.

mar ha dit...

un reportatge meravellós.
estic contenta que hagis pogut disfrutar.
petonets.

Anna Mora ha dit...

Hola Merike! vas fer un viatge magnífic amb aquest vaixell tan maco ,precioses fotos ! Salutacions des de Catalunya . Anna

merike ha dit...

manjacostel:

Gràcies! Me n'aniria a aquest viatge una altra vegada!

Ferran:

El dia era per al treball del meu marit, la gent de vendes amb mullers.
Però sobrevivia perquè les vistes eren tan esplèndides:-)

Eva Ventura:

Un amic ha fet aquesta foto del nostre vaixell per assemblar-se-li és a Catalunya!!!
blocdefotos.cat : somni d'una nit d'estiu - per Photography Student

mar:

toc toc! Gràcies, he vist la teva foto: Petons!!!

Anna Mora:

Gràcies, les teves fotos són meravelloses. Sóc només un principiant fotografiant. Petons!

Marta ha dit...

Que boniques les fotografies i quina meravella de viatge. La verita és que m'has fet dentetes!-)
Aprofito l'avinentesa per convidar-te a passar per casa meva reflexionshumanes.blogspot.com. Espero que t'hi sentis a gust.

mai ha dit...

M'agrada la manera que tens d'explicar les teves passejades, visites o excursions. Hi poses moltes fotografies i és com si féssim el trajecte amb tu.

Eva Ventura ha dit...

Gràcies per l'enllaç Merike!
Una foto molt bonica,
igual que les teves!

Besitos desde el Delta!

merike ha dit...

mai:

Tinc por que les meves fotos lliures s'acabaran a Blogger... Però m'agraden les fotos, en mostren tot millor que la meva llengua pobra. Petons!

Marta:

Ja he visitat el teu bloc i faré això una altra vegada, abraçades!

Eva Ventura:

Sí, és el mateix vaixell. Només el fons és diferent. La meva amiga català, molt bones fotos de truc que fa:-)