Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 25 de setembre de 2009

Un ídol de la meva joventut :-)

En Frank era famós a l'inici de la dècada dels 60.



Frank Ifield - News

Frank Ifield - i li sembla que l'estiu ha acabat

Jo penso que és com avui!



The night runs away with the day
The grass that was green is now hay
The world goes around without even a sound
And it looks like the summer is over

The rains tumble down in the sky
Young swallows have learned how to fly
The leaves that were green are no longer so green
And it looks like the summer is over

The sun and the moon take turns in the sky
The days drift on by too soon
The meadows are kissed by a cool autumn mist
Far away now is june

The birds fly away to the sun
The leaves touch the ground one by one
The breeze hurries by without even goodbye
And it looks like the summer is over

The sun and the moon take turns in the sky
The days drift on by too soon
The meadows are kissed by a cool autumn mist
Far away now is june

The birds fly away to the sun
The leaves touch the ground one by one
The breeze hurries by without even goodbye
And it looks like the summer is over

And it looks like the summer is over

8 comentaris:

Violette ha dit...

La veritat, no el coneixia. Però l'he escoltat amb molt de gust i m'ha transportat a un moment de les nostres vides que va córrer paral·lel, o quasi.
Una abraçada malencònica de final d'estiu... Encara que Barcelona està de Festa Major i fa caloreta.
:)

merike ha dit...

Violette,

Gràcies per venir!
Llegeixo amb plaer els comentaris!.
Recordant-se que tradueixo d'anglès la llengua que escric és comprensible només per a aquella gent que parla anglès:-)
Estava jugant a Farm Town a Facebook quan el teu comentari arribava. Estava ensenyant la meva amiga català a com jugar-hi. No entén el meu anglès però m'està ensenyant català amb Skype.
Ahir estava pensant en el meu viatge a any últim de Barcelona. El gran dia de Barcelona! El meu passaport no és ja vàlid:-(

Oblidava fer un enllac d'en Frank com era en una pressa per tenir correcte el text amb la meva professora:-)

Em sap greu que no tingui temps de llegir i comentar.
He estat jugant jocs a Facebook, ha pres el meu temps completament.
La meva català s'està deteriorant, sols Mafia Wars!!!

Des d'on són els dibuixes preciosos? Aquells que utilitzes en el perfil i en text també. He vist aquells en uns altres blocs també. Com en els temps d'en Frank Ifield, el cantant de country des d'Australia:-)

Bones festes i un bon cap de setmana! Una abraçada!

Violette ha dit...

Vols dir aquests dibuixos?
http://www.allposters.com/-st/Pin-Ups-Vintage-Art-Posters_c57131_.htm

De res!
;)

Núria ha dit...

Youtube és un gran invent per compartir records. Fantàstic!

- assumpta - ha dit...

Records d'uns temps passats i records per un estiu que ja s'allunya.
Bonica la manera escollida, m'ha agradat escoltar-lo, no el coneixia.
Bon diumenge, Merike!
;)

merike ha dit...

Sí, Violette, gràcies!!!

Sí, Núria! Però també pots trobar males coses al YouTube:-(

- assumpta -

Gràcies per escoltar!

Marta ha dit...

No el coneixia. Però imprimeix un ritme a la canço que els peus em ballaven sols. I la veu dolça però amb tocs aspres. Molt bo.

Glennis ha dit...

Always sad when summer is ending. You enjoy the last few lovely days.