20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

diumenge, 4 d’octubre de 2009

Cançons russes


La gent no llegeix el meu blog tant com abans. He de treure una conclusió. I no escriure així sovint...

MUSTAT SILMÄT, YÖTÄ TUMMEMMAT
TULTA KUUMEMMAT, KAIKKEIN KAUNEIMMAT
MULLE MUISTAEN, SADUN KERTOVAT
JONKA JOKAINEN ON KUULLUT KERRAN

MUSTAT SILMÄT, LUOKSEEN KUTSUVAT
NUOREN UNELMAN PILVIIN NOSTAVAT
SATUUN SILMIEN USKONUT MÄ EN
NYT SE SATU MINUT VALLOITTAA

Ulls foscos
més fosc que la nit
més calent que el foc
més bonics
digui'm una història
més bonica
que tothom ha sentit una vegada
Ulls foscos
convidant a ella
somnis que creen
alçar al cel
No creia
al conte de fades dels ulls
fins que el conte de fades me sedui.
???????????????????????????????????

PAULA KOIVUNIEMI -



Assemblea Aleksandrov - KALINKA

8 comentaris:

manjacostel ha dit...

Adiussiatz , que m'agradan las doas musicas .
Mas ne vos cal pas laguiar , per las visitas , que crèsi qu'aquò's per causa de l'ivèrn que se sarra, e benlèu lo còr frenis, un pauc dabant de dintrar dins la missanta epòca???
Jà que ièu, la davalada, e sas polidas colors , me dona lo tristum.

De còr e d'òc

Ferran ha dit...

Com que no et llegim tant com abans, Merike? El que passa és que escrius menys que fa un temps, no?

Volem més posts de la Merike en català! (o en anglès, o en l'idioma que vulguis ;)

Salutacions.

Deric ha dit...

A vegades no et deixo cap comentari però això no vol dir que no passi per casa teva a visitar-te i llegir-te!

Marta ha dit...

Quina lletra més bonica té la cançó. No deixis d'escriure, jo passo quasi cada dia pel teu blog però no sempre deixo comentaris, depèn del temps que tinc. Au va, Merike no ens deixis sense les teves paraules...

merike ha dit...

manjacostel:
Tornaré a tu si en Joan deu Peiroton tradueix això per a mi. No siguis infeliç:-)

Ferran:
Sí:-))) Els Mafia Wars..
Gràcies però no pots estar seriós?:-) En anglès escric al teu bloc si ho entenc. Abrac,ades!

Deric:
Com diu Ferran, no n'hi ha gaire per llegir:-)

Marta:
Així llegeixis fins i tot més blocs que jo:-) No tinc cap temps de llegir tot el que tinc a la meva llista. Però estimaria fer això. Gràcies per al teu comentari! Una bona setmana nova!

Salvador ha dit...

A mi m'ha agradat Otxi Txornia Ulls Negres en finès, però aquest Kalinka deu ser del temps de la decadència de la Unió Soviètica.

merike ha dit...

Salvador:
Sí. Però naturalment era un gran delit que els homes guanyessin diners després que els russos no els necessitessin ja. I el grup finlandès els agafava per a una visita. Llavors apareixien en una pel·lícula d'en Aki Kaurismäki..

YouTube - Leningrad Cowboys & Red Army Choir - SWEET HOME ALABAMA

merike ha dit...

manjacostel:
La muntanya arribava a Muhammed. I he entès correctament!!! Només l'escriptura està tan molt bé formulada. Poèticament. Una abraçada!