Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 10 d’octubre de 2009

Llibres i sabates, crazy days, dies bojos!!!!

Llibreria Acadèmica. El més gran a Escandinàvia. Dissenyat per l'arquitecte famós mundial en Alvar Aalto.



Demà és l'aniversari del meu marit preciós. 62 anys. Ens n'anàvem a Stockmann per comprar dos llibres interessants.
Li agraden les biografies.



La torre d'un edifici vell de cos de bombers.

Les banderes són per l'aniversari d'Aleksis Kivi. El primer home per escriure una novel·la en la llengua finlandesa. Els set germans. Visca Aleksis!


Els vaixells vells estaven navegant al voltant de la plaça de Mercat.


Comprava sabates. Guess. Molt cares.
Me n'he d'anar a Barcelona aviat...:-))))))




I llavors veníem a casa per menjar sopa de pèsols...


Però escrivia bé, oi?????

.

16 comentaris:

Striper ha dit...

La sopà sembla que estar molt bona!!! m'invitas?

zel ha dit...

Felicitats al teu estimat marit...no sé com ho fas per escriure en català, jo em veuria negada per escriure finès... Petons, un altre Balança!!!! A casa ho som tots, el meu petit, dimarts!

Salvador ha dit...

Aquest vi Cabernet Shiraz és australià?

merike ha dit...

Striper: Sííííí!!!

zel:
Gràcies, l'astrologia t'interessa? És un Balança bo juntament amb Peixos??? El nostre matrimoni té 38 anys. Un Sagitari no és bo, sempre mirant per damunt a turons nous:-D Petons!!!

Salvador:
és occità. El trobàvem fa molts anys i mai no canviarem! Fins i tot un occità venia a casa meva i deia que és un bon vi.
Costa a França molt menys, tanmateix.

Ferran ha dit...

Barcelona t'espera com sempre, Merike: amb els brassos oberts, la mar expectant... i brutícia arreu! :(

merike ha dit...

Ferran:
i Hèlsinki t'espera també, fred a tot arreu:-)

Carme ha dit...

Escrius molt bé, Merike.

Jo també he de venir a veure les obres d'Alvar Aalto!

merike ha dit...

Carme:
Gràcies! La Anna Maria és una bona professora:-)
Meravellós, en Alvar Aalto! Hi escrius al blog???? Petons!!!

manjacostel ha dit...

Merike que legir , minjar bèure e se passejar sus un batèu i a pas ren de milhor...
Polid anniversari al tèu espos que sem de la classa...

Marta ha dit...

Felicitats al teu marit. Escrius molt bé Merike. Quina enveja m'has donat amb la llibreria que ens has ensenyat, m'hi perdria allà dins. Bona tornada a Barcelona maca.

Jose Ramon Santana Vazquez ha dit...

... ...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazon
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesia ...


AFECTUOSAMENTE
FINES ENTRE TOTS I TOTES




jose
ramon...

merike ha dit...

manjacostel:
i a pas ren de milhor;-) Grácies!

Marta:
la llibreria és una perla! Però on puc trobar temps de llegir?:-D

Jose Ramon Santana Vasquez:
Quin nom molt llarg:-D
Se m'honra per tenir un lector nou. No n'hi ha gaire per llegir aquí:-)
Gràcies per al teu poema.
No sóc cap poeta.
Desitjo que fos o estigués. És difícil d'escriure poemes en una llengua que no parli!

Miquel ha dit...

felicitats des de Barcelona

Ramon ha dit...

Bona sorpresa m'has donat, al rebre una visita al meu blog procedent de Finlàndia.Desgraciàdament no conec la capital del teu país. Segur que és molt bonica.
Per cert. M'ha agradat descobrir el teu racó.
Salut.

merike ha dit...

Miquel, gràcies!

Ramon:
estic aprenent la llengua amb el blog:-D Com una nena, parlo amb Skype etc. No he temps per llegir que els blogs, cap llibres però estan molt macos! Gràcies pel comentari!! Bon dimecres!

Heike L. ha dit...

mmh! this looks nice!