20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 29 d’octubre de 2009

PopUps 2:-D



Aquest matí escrivia dels aquests PopUps. Molta gent els ha posat al seu blog.
Em sap tan greu que no puc obeir aquest ordre.
No entendria res després d'allò, la meva llengua catalana no és bona.
Sempre arriben a mi dues vegades. Primer quan obro el bloc i llavors com l'he llegit i el tradueixo a anglès per entendre millor!!!
Se'm frustra però entenc que és necessari!!!

La meva cerca de Google és en la llengua catalana. Preocupa el meu fill que ve dues vegades una setmana aquí després de la sauna menjar maduixes i gelat i per escoltar música terrible de YouTube i mirar hoquei sobre gel:-)
No es pot ajudar. M'agrada en català.

Com intentava afegir aquestes fotos estranyes de llapis oblidava guardar. El post sencer desapareixia...

Quan fas clic aquí els pots veure.

Com pots veure la nostra temperatura se'n pot anar per sota zero durant la nit!



Bon divendres blogaires!

4 comentaris:

Striper ha dit...

A mi també em surt lo de la pantalla qie poses pero nop se com instalar-ho.

Carme ha dit...

Jo no he fet res perquè surti això al meu blog. Tinc posat el navegador en català i aleshores surt, no sé com evitar-ho. Em sap greu que molesti. Però no cal que li facis cas.

Glennis ha dit...

I like the wharf with the fallen leaves on it. All the photos from your cottage are lovely.

merike ha dit...

Striper, Carme:
Un dia començava a pensar (jo?!) si és la raó per què llegeixo menys els seus blogs. Perquè sé que sempre deixarà moltes banderes finlandeses en l'espia d'estadístiques:-) He de fer clic a unes quantes vegades...
Cap importància:-)

Glennis:
Thanks, my photos are what they are, the cottage I love.