Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 17 d’octubre de 2009

Vi català amb carn, deliciós




El meu fill va rebre aquest regal Delicard per el Nadal passat ...
Es la va donar a mi. Arribat el moment de fer alguna cosa!!!
Abans de la propera Nadal:-D

És un sistema estúpid. Un pas ENORME de carboni.



Pernil serrà, formatge suís



Salmó



Vidre Iittala - disseny finlandès famós



Filet
i tisores Fiskars

Podem utilitzar tisores grans en el jardí!

Doncs sí, un altre producte famós de Finlàndia:-)

Motor Albet - EINES - Fiskars - EINES DE JARDÍ - DESTRALS VARIES


No s'ha pogut traduir el text: error de sistema. Diu el me traductor Lucy Software...
Ho sento. Heu de llegir sense això. Em sap greu:-)

La paella és un disseny finlandès, naturalment. Panny. De la Nanny Still.
Molt còmode d'utilitzar.



No tenim una màquina per rentar els plats.
Crec que dues persones no ho necessiten.



Els meus flors al balcó encara tracten de florir..



12 comentaris:

M. Antònia ha dit...

Un bon menjar.
Però el què no entenc és:
"És un sistema estúpid. Un pas ENORME de carboni."

merike ha dit...

M. Antoni:
naturalment no pots entendre:-) Com el meu traductor no funciona.
Hiilijalanjälki-testi – Oma elämä - HS.fi

Carme ha dit...

M'has fet riure Merike amb el comentari! :D

Malgrat el traductor el post s'entèn prou bé, excepte allò que diu Mª Antònia.

:)

merike ha dit...

Carme:
no pots compredre?

Delicard és un invent idiota..

Ells porten menjar especial a partir del final del món i embalar en paquets pesats, per portar-los a casa amb un camió.

Penseu en com l'energia molt més.
El mateix puc comprar a Stockmann.

Laura ha dit...

Hola guapa, ens has de dir quin vi és, per poder-lo comprar i gaudir-ne com tu! Petons i bon profit!

Striper ha dit...

nena un post de meenjar delicios i musica exquisita.

merike ha dit...

Laura:
Ho escrit del vi a un alte post:
FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: Vi de Catalunya, jejeje!

Striper:
la meva música preferida és jazz.

Cris ha dit...

Merike.... m'has deixat amb la boca oberta!!! Quin blog tan bonic que tens.... moltes gràcies per visitar el meu espai, però, t'haig de renyar.... si.... tu dona vella, amb 61 anys???? NO!! estas genial i preciosa.... T'envio un petó molt gran des de Barcelona :) i un somriure, es clar!

Laura ha dit...

És veritat, perdona! No coneixia aquest vi, en prenc nota per tastar-lo. Gràcies bonica!

Heike ha dit...

is this your kitchen?

merike ha dit...

Heike:
I'm afraid it is, unfortunately

merike ha dit...

Cris: Gràcies per llegir!!! Sóc molt feliç! Benvingut!

Laura: Sí, me dius com és?...