20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 26 de novembre de 2009

La dona més bonica al món



9 comentaris:

Striper ha dit...

Sin que ho es de bonica pero mes que tu?

Salvador ha dit...

Est-ce que je fais le plein pour Madame? Super ou ordinaire? Genial, com la música cursi i enganxosa de Michel Legrand.

Però també quina nostàlgia, jo tenia 15 anys llavors.

I és veritat, Catherine Deneuve era molt bonica.

Carme ha dit...

Quan temps feia que no l'havia vist! Me'n recordo que em va agradar tant!

merike ha dit...

Striper: La Catherine s'ha votat la més bonica. No em recordo quan era. Però ha de ser bonica fins i tot avui.

Salvador:
Mai no oblidaré com era a les pel·lícules el 1966 amb el meu marit futur. Tothom reia al teatre al cant de super ou ordinaire!! A la petita ciutat, tenia 16 anys. Estava patint de depressió. Aquesta pel·lícula em fa feliç. La música és meravellosa.

Carme:
A Finlàndia teníem un amor gran per pel·lícules franceses els anys 60.

merike ha dit...

Salvador: No mentia expressament.
Era l'any 1964 naturalment!

- ha dit...

Molt emocionant poder tonar a veure aquests dos fragments.

Una abraçada.

merike ha dit...

-:
sí, tostemps m'agraden molt! Suukkoja!

Miquel ha dit...

No...niet..non..la doma més bonica del mon es la Juliette Binoche ¡¡¡ ahhhh ¡¡¡ ahhh ¡¡¡¡

merike ha dit...

Miquel:
i el 1975 ha estat la Anne Pohtamo de Finlàndia:-D
YouTube - Miss Universe '75 - Crowning