Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 31 de desembre de 2009

BENVINGUT L'ANY NOU 2010 !

Portarà canvis en la meva vida. El jubilat del meu espós a juny... Espero que sigui bo:-) Els desitjo a tots un any nou meravellós!

Ahir vaig anar a l'oficina de correus.
Per enviar un regal a Ullastrell:-)
I menjar amb una amiga. Ravintola Mountain Nepalese Cuisine
He oblidat les claus a casa.
Vam anar amb autobús a la casa seva..
Fins que el meu marit va arribar del treball i portar-me a casa.

















15 comentaris:

Striper ha dit...

Ostres cuanta neu feliç 2010

Rita ha dit...

Molt bon any i abriga't! :-)

Elvira FR ha dit...

Sí quanta quanta neu! brrrr quin fred!hyvää uuttavuotta 2010!!!!

merike ha dit...

Striper, Rita, Elvira FR:
sens clau en aquesta temperatura:-)
ara -13 graus

M. Antònia ha dit...

Qué bonic! Però quin fred que deus tenir... Veureu així sí que agrada. Aquí hem tingut bona temperatura, ahir amb altres companys estàvem pintant als voltants de Rambla Catalunya/Gran Via i quasi feia calor. Avui va sortint el sol dels dos termòmetres tinc de 18 a 21ºC, un és situat a l'ombra del balcó cara sud. Si podes t'enviaria una mica.

Carme Roura ha dit...

Et desitgo lo millor per l' any vinent, que tinguis un feliç 2010!! Molts petons!

merike ha dit...

M. Antònia:
oooh, jo volia veure el Nadal a Barcelona, però era gandula.. Feliç 2010!

Carme Roura:
Hyvää Uutta Vuotta!!!

Ferran ha dit...

Caram Merike, veig que el menjar del Nepal dóna molta força, que fins i tot pots tombar un arbre! :-)

"Guten Rutsch", molta sort per l'any 2010!

Thera ha dit...

Bon any Nou per a tu i els teus!!! Feliç 2010!!!!! I això, ben abrigadets que teniu mooooolta neu per aquí dalt! Una abraçada.

merike ha dit...

Ferran:
És la meva bonica amiga Elvi que va arribar a ser tan forta després s'ha menjat de xai i de vi negre!!!

Assumpta ha dit...

Oooooh!!! quanta neu!! :-)))

MOLT FELIÇ 2010!! :-))

Francesc Mompó ha dit...

Que tingues una bona entrada d'any nou.
Salut i Terra

merike ha dit...

Thera, Assumpta i Francesc Mompó:
gràcies per la visita al aquest dia,
bon any!!!!!!!!!

NoName ha dit...

Ostres! Un regal a Ullastrell?! No sera pas per a una sueca qui tenia 9 gats?

Feliç 2010!

merike ha dit...

NoName:
Ès per la meva amiga catalana.. Té gats i gossos.
Et desitjo un bon any 2010!