20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimarts, 12 de gener de 2010

Jazz a Nova York

Les fotos seran més grans quan hi faci clic..



En el fons: Les Torres Bessones

Aston Martin d'en James Bond




Jo estava amb el meu espós a Nova York al 1994.
Ens trobem amb la meva amiga Gigi perquè anàvem a escoltar música de jazz.

El seu marit tenia grip i no podia venir amb nosaltres, precisament ell ens va dir per anar a un lloc determinat, que Gigi no sabia on era.

Pel carrer vam veure a un home que portava un contrabaix i li preguntem sobre el club de jazz i ens va dir: seguiu-me! Aviat obria una porta i ens deia que ens n'anàvem les escales avall.

El club de jazz era prop de Plaça de Lincoln. RON McCLURE estava tocant en un trio. Ell va arreglar per a nosaltres cadires a la primera fila de taules. Quan hi va haver un descans va venir a seure a la taula. Ens va dir que havia estat a Finlàndia moltes vegades i havia treballat amb un músic famos finlandès, EERO KOIVISTOINEN. Els dos músics, en Ron i en Eero, han enregistrat molts CD's junts. Va ser una anècdota molt agradable que ens va passar.

Aquest vídeo de YouTube ha estat gravat a Nova York el febrer de 2008 a McDonald's de Broadway.



El mar de la meva ment - Eero Koivistoinen

"La meva ment és com el mar i tu ets l'única illa..."



la música per Eero Koivistoinen, lletres de cançó per Juha Vainio, piano & vocal Michiyo Fisher & Eero Koivistoinen (saxòfon tenor) al 160 Broadway (McDonald's) en NYC el 26 de febrer, de 2008
.

14 comentaris:

Striper ha dit...

Doncs si la veritat es una bonica historia per viure i poguer-la explicar.

merike ha dit...

Striper:
Però com et puc fer per escoltar la música?

Ferran ha dit...

Coses com la que expliques, Merike, fan dels viatges experiències meravelloses! De vegades passen casualitats com la que veu viure vosaltres; quina il·lusió devieu tenir per tot plegat! :)

Glennis ha dit...

Must have been a great trip, travel gives us all some truly great memories.

merike ha dit...

Ferran:
Encara que per trobar-se el meu amic era la cosa principal i la decepció per anul·lar la reserva a Blue Note Jazz Club - això era una gran compensació!

Glennis:
My two trips to New York have been full of surprises:-)

Anna Tarambana ha dit...

La música és una part important de la nostra vida, i ens acompanya sempre, fins i tot quan no ens n'adonem.

Jo no he estat mai a NY, però diuen que és espectacular!

merike ha dit...

Anna Tarambana:
Era allà per primera vegada el 1987. Era un gran xoc cultural. Viatjava de manera sola. La meva amiga em portava a l'òpera Metropolitana. Era una mica abans de Nadal. M'adormia com quan l'Òpera acabava eren les set en punt al matí a Finlàndia!

Joana ha dit...

El viatjar ens dóna aquestes oportunitats. Trobar-te amb persones que mai hauries imaginat.
Jo tampoc hi he estat :(

merike ha dit...

Joana:
Sóc massa vella per anar-me'n una altra vegada! És una ciutat molt de por.

- ha dit...

m'agradaria molt anar a New York. La música de jazz també m'agrada.
Aquest anècdota és per guardar-la enla memòria.
una abraçada.

mai ha dit...

Molt bonic . m'encanta la frase que dius : la meva ment és com el mar i tu l'única illa.

merike ha dit...

-:
necessari a veure una vegada! has clicat les fotos llarg???
dues abraçades!

mai:
la frase és de la canço, paraules per en Juha Vainio. Només els traduïa. Era un dels nostres millors escriptors de cançó.

- assumpta - ha dit...

Un bonic viatge ple de bons records i bona música.
Aaaiiisss, fa cosa veure ara les torres bessones al fons de la foto.
Petonets d'escalforeta, Merike!
=)

merike ha dit...

-assumpta-:
Sembla irreal que sigui aquí escrivint entre tothom!