Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 6 de gener de 2010

Regals per a tu Dr. Muerte, el meu Blogaire Invisible


El meu Blogaire Invisible i Impossible és Dr. Muerte qui pots trobar aqui: el bloc de Dr. Muerte

Els meus regals són:

Una pel.lícula: Mor un altre dia

Per al teu ratoli: Santa Muerte Mousepad

Una pintura d'en Hugo Simberg (finlandès) Kuoleman puutarha - El jardi de la Muerte

Una pintura d'en Akseli Gallen-Kallela(26 d'abril de 1865 - 7 de març de 1931) pintor, il·lustrador i artesà finlandès, molt conegut per les seves il·lustracions del Kalevala, el poema èpic nacional finès. El seu treball es considera molt important en l'origen del sentiment nacional del país. Gallen Kallela: La mare de Lemminkäinen

The Swan of Tuonela, (La cigne de Tuonela)

Jean Sibelius/Viquipèdia

Tuonela és el reialme dels morts o el Submón en la mitologia finlandesa.



Dansa de la Maia Plisètskaia: Ballet - La mort de la cigne



Un llibre: Death Metal Music: The Passion and Politics of a Subculture

Música: NIGHTWISH (Metal finès), la Tarja Turunen - La Mort Fa Un Artista



A Finlàndia no donem regals el 6 gener però el 24 desembre, i aquest és "Santa Claus americà, no finlandès.":



Que tinguis un Dia dels Reis feliç!


CATALANS PEL MÓN - DES DE FINLÀNDIA de 3cat24.cat

23 comentaris:

Striper ha dit...

Buaahh no trobo el meu regal!!!

merike ha dit...

Striper:
No és per a tu aquest:-) El teu és molt petit. Ho vist a YouTube...

- assumpta - ha dit...

Déu n'hi do quin regal!
Desitjo que li agradi força i que el que et facin a tu, també sigui ben bonic!

Dolços somnis per a tu, en aquesta màgica (i freda) nit, Merike!
=)

Dr. Muerte ha dit...

Regal rebut Sra. Merike!
Veig que ha fet treball de camp sobre "Muerte" i que gairebé tot està en acord amb mi. Sibelius espectacular!

merike ha dit...

- assumpta -
Dolços somnis també, sí pc dormir, hihi!

Dr. Muerte:
Gràcies per aquest, la bandera finlandesa es veurà al teu taulell en el futur:-)

Elvira FR ha dit...

Merike he programat el regal per tu en el meu blog( espero que blogger funcioni bé) per les 6 matinada! espero que t'agradi!

Ferran ha dit...

Deu n'hi do, qui regal més múltiple; ja pot estar content, el destinatari, que en rep més d'un!

Bon dia de Reis, Merike. Aitx, no, que això a Finlàndia no ho celebreu :)

Anna Tarambana ha dit...

Merike, això és un bon regal!!! Es nota que has estat buscant!!

Bon dia de Reis encara que siguis a Finlàndia! :)

Cris ha dit...

Un regal magnífic, segur que li complau un munt al teu blocaire, ben pensada.... Bon dia de Reis a Finlàndia, Meriké, petons :)

merike ha dit...

Elvira FR: He trobat t'escriure al blog però no fonciona. Gràcies, vaig tornar.. Ho vist tot però estem a Porvoo avui i ara diner... Petonets!

merike ha dit...

Ferran: El Dr. és molt bonic! Aitx és una paraula bona!!! Celebrem per a haver un holiday.

Anna Tarambana i Cris:
moltes gràcies, és bo saber que entendren:-)
Bon dia dels reis!

merike ha dit...

Elvira FR: Gràcies i moltes gràcies! El meu regal m'he programat al 01:07 com a Finlàndia + 1 hores..
I parlat amb el meu Impossibile, ha estat molt xula(?) sí so que és la paraula:-D Molta cansada al matí!!!
Petons!

Arare ha dit...

Merike, has fet un gran treball, si jo fos el Dr. muerte també m'hauria agradat :)

Molt Bon Blog per aquest 2010. Ens anirem llegint!

merike ha dit...

Gràcies Arare:
Sóc una persona egoista i només m'estic fent tot! Espero que algú a vegades s'assabenti una mica de Finlàndia. No només el nostre clima fred. Però com pot veure al aquest post, una dona catalana està escrivint sobre la seva vida a Finlàndia. M'agrada mirar el seu altre blog a vegades. Vés on el cor et porti El meu català mai no serà gaire bo.. Però mai no escriuré un blog en finès. Només estic tenint diversió i aprenc per a la meva pròpia comprensió..

Joana ha dit...

Apa com t'ho has treballat Merike! El Dr. muerte s'ho deu haver passat de mort :)
Bon Any i abriga't bé que aquí també arriben les escorries del fred polar :)

merike ha dit...

Joana:
Sóc sempre molt generosa amb regals!!! I el meu Dr. Muerte és atractiu.
Demà tinc un problema més gran per resoldre: blocdefotos.cat - concurs

He intentat llegir occità, també. Resultats no positius encara:-D Granmercés per al comentari senyora bonica i bon any!

Miquel ha dit...

També fa molt de fred a Barcelona...aixo sembla Finlandia ¡¡¡¡

El veí de dalt ha dit...

Un regal difícil d'encertar... Records des del fred mediterrani!

merike ha dit...

El veí de dalt:
Novembere 30, 2009 has escrit en el teu blog:
"Òbviament, no cal dir, que tothom qui s'inscrigui té el deure moral de fer un regal. Que l'any passat algú es va quedar sense regal i és una putada!!!"

Penso que també els tres organitzadors tenen el deure moral visitar abans els blogs que posan al joc.
Se m'ha marcat per a tota la vida:-)

Els del PiT ha dit...

Comparteixo aquesta sensació amb tu, bonica, la mort marca per tota la vida...
Avi Gres :)

manjacostel ha dit...

Merike
Nos fa un brave plaser , que lo pintre finlandes es de primièra borra, que la musica de Sibelius e tanben de prumièra borra, que Plissètskaia es encara milhora dins the swan dying , e que la cantaira jova es mai que polida e ambe una votz subrenaturela.
Mercès Merike

merike ha dit...

Gràcies Avi Gres:

Estava tan molt preocupat pel meu regal a Dr. Mort que no he trobat el teu comentari abans:-D

merike ha dit...

manjacostel:
Feia una feina molt dura aquí! Però m'he recuperat ara.
Bon dimarts!