20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimecres, 3 de febrer de 2010

Ahir oblidava un aniversari!!!! Important!!!

Era l'aniversari del meu blog!!!

Gràcies per llegir-me i escriure'm comentaris.
He gaudit de la meva estada.


2 anys han passat des que engegava aquest. He oblidat fa un any també!


Quan començava estava provant amb occità. Era impossible sense un diccionari.

En Striper-Joan ha arribat per ajudar-me i em demanava que canviés el nom del meu blog: cap tots e totas però tots i totes!!

El temps passa molt de pressa.


QUÈ HAS FET FA LA MEITAT D'UN ANY? FA UN ANY? FA DUES ANYS?


He fet aquestes fotos:

02.08.2009

Fa mig any estava caminant amb el meu marit i veia aquests vaixells. Ara estan molt enfeinats!!!
TRENCAGLAÇ



01.02.2009

Estàvem conduint el diumenge i un altre cotxe col·lidia nosaltres al darrere. Feia una foto. Però no mostraré l'home... La seva culpa. Cap dany no es feia al nostre cotxe. Només el seu cotxe patia. Passava després que passéssim aquesta platja.



19.02.2008

Era el primer dia amb sol. Cap fotos abans aquest dia en febrer!!

Caminava al parc des de casa. No hi havia gaire neu gens el darrer any.



Quines fotos te'ns de fa 6 mesos, de fa un any o de dos anys??
A nosaltres ens agradaria veure-les al teu blog i que m'expliquis coses de les fotos:-)))
*
*

15 comentaris:

Violette ha dit...

Moltes felicitats, Merike!! La teva feina és admirable, sempre t'ho dic i sempre t'ho diré. You're great!!

Un petó molt fort!

merike ha dit...

Violette:
Em pregunto. Jo sentia enveja. Et recordes de per què vaig començar a escriure aquest blog, LOL !!! Em va comentar la teva capçalera a Picasa un dia. Probablement la primera foto que em vaig trobar al teu blog. A través d'un altre blogaire i els seus comentaris i - pots recordar - la dedicació amb violetes:-)

A més, no tinc ni idea de si la gent entengui el que estic demanant que facin. No em va prendre molt de temps per trobar les fotos del meu disc dur, però no tothom mantenen les seves fotos allà.

He trobat moltes amigues aquí i es va reunir amb elles a Barcelona. Aquest any se'm permet veure altres ciutats, així ..

Gràcies, Violette!

Anna Tarambana ha dit...

Moltes felicitats!! El temps passa molt depressa! :) Jo al meu blog no hi penjo massa fotos... però m'encantn les teves!

merike ha dit...

Anna Tarambana:
Les meves fotos estan en ordre de data. Així que trobar fàcilment!
Gràcies, Anna!

mar ha dit...

enhorabona per aquest aniversari.

Ja miraré quan fa que et visito.

Petonets.

Elvira FR ha dit...

MOltes felicitats merike!

Carme ha dit...

Moltes felicitats pels dos anys de blog! I que segeuixis molts més!

Marià ha dit...

Felicitats, Merike!
Un plaer passar pel teu blog. Ja provaré d'enviar-te alguna foto.

merike ha dit...

Marià:
Si pots fer un post al teu blog?!!!
Amb les teves fotos i explicacions!!!
Petonets!

Pantagruel ha dit...

Congratulations. I couldn't forget my first aniversary. In fact that day I closed...

Glennis ha dit...

Nice to have an anniversary to celebrate. I have no idea when I started my blog, I might go back through the archives and see, but its much longer than 2 years, I think..

Striper ha dit...

Encara que sigui avui moltes felicitats.

Olga ha dit...

Felicitats Merike.
Ahir pensava que jo hauria de fer el mateix amb l'anglès...Fotos rai!

merike ha dit...

mar:
Gràcies per els correctaments que he fet ara:) Molt tard naturalment però és bo per mi.

Elvira FR:
He vist al teu blog!!!!

Carme:
moltes gràcies. Podem ver en un any si puc entendre més.

Pantagruel:
This is not my only blog, I started and deleted so many. In fact I worry about the photos. I'm only allowed to a certain amount. Maybe i should do like you. Only comment others. Because I don't seem to have time for it anymore:-) Too much work in Facebook games.

Glennis:
Cool, by now you must have seen it in your archive.

Striper:
mon amic gran! Gràcies!

Olga:
M'agradaria tant veure tes fotos al teu blog!!!

Ferran ha dit...

Buf, jo no sé si posaré fotos; potser m'animo un dia. En tot cas, Merike, per molts anys per l'aniversari del teu blog. Realment el que fas és molt i molt meritori!

Una abraçada.